Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@22:40:06 GMT

لیست عجیب پرسپولیس با 8 هافبک و یک مهاجم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۸۰۰۵

لیست عجیب پرسپولیس با 8 هافبک و یک مهاجم

محمود شافعی پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: تیم فعلی طوری بسته شده که سرخ‌پوشان ۸ هافبک و تنها یک مهاجم دارند.

به گزارش مشرق، محمود شافعی در ارتباط با وضعیت پرسپولیس در فصل جاری اظهار داشت: پرسپولیس نیاز مبرم به یک یا دو مهاجم دارد و اگر بتوانند مهاجم جذب کنند در نیم‌فصل دوم این شانس را دارند که با عملکرد بهتر، قهرمان لیگ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر پرسپولیس مهاجم جذب نکند به مشکل می‌خورد و نمی‌تواند انتظارات را برآورده کند. 

بیشتر بخوانید:

آرای انضباطی بازی جنجالی پرسپولیس

وی در ادامه پیرامون عملکرد کالدرون خاطرنشان کرد: سبک کالدرون مثل مربی‌های دیگر آرژانتینی مانند پوچتینو، تهاجمی است و اصلا در قالب بازی محتاطانه و تدافعی عمل نمی‌کند. اکنون کالدرون در پرسپولیس ابزار لازم برای بازی تهاجمی را ندارد، سرخ‌پوشان ۸ هافبک مثل سیامک نعمتی، امید عالیشاه، مهدی ترابی را دارند، اما یک مهاجم کامل ندارند؛ علی علیپور هم در فصل جاری در اوج نیست.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پایان پیرامون مشکلات این باشگاه در فصل جاری تصریح کرد: مدیران قبلی پرسپولیس چگونه لیست تیم را بسته‌اند که ۸ هافبک دارد و تنها یک مهاجم کامل؟ هافبک‌های پرسپولیس خاصیت یک مهاجم کامل را ندارند، اما به دلیل نبود مهاجم مجبورند در خط حمله بازی کنند. مثلا وحید امیری را نمی‌توان مهاجم دانست، یک فوروارد کامل خاصیت گل‌زنی بالایی دارد که در هیچ‌یک از بازیکنان فعلی تیم نمی‌بینیم. باشگاهی مثل پرسپولیس باید سه مهاجم آماده و سرحال داشته باشد.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره

آفتاب‌‌نیوز :

در پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی در شرایطی که همه منتظر انتقال اوستون اورونوف هافبک ۲۳ ساله تیم ملی فوتبال ازبکستان به استقلال بودند، این بازیکن در چرخش ۱۸۰ درجه‌ای با قراردادی یک و نیم ساله به رقیب این تیم یعنی پرسپولیس پیوست.

سرخ‌پوشان با حضور این ستاره ازبکستانی جان دوباره‌ای گرفتند و حالا اورونوف در کمتر از ۵ ماه تبدیل به ستاره بی، چون و چرای قرمز‌ها شده و محبوبت خاصی را در بین تماشاگران پیدا کرده است. اورونوف در ۱۱ بازی که برای پرسپولیس به میدان رفته است موفق شده ۵ بار برای قرمز‌ها گلزنی کند.

حالا با درخشش این هافبک ۲۳ ساله و پیشنهاد احتمالی تیم‌های خارجی به وی، مدیریت باشگاه پرسپولیس دست به کار شده و در تلاش است تا به منظور حفظ این ستاره ازبکستانی مدت قرارداد اورونوف را افزایش دهد. مذاکرات اولیه در این خصوص صورت گرفته و طرفین منتظر پیشنهادات یکدیگر هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ماجرای پاسخ عجیب بیرانوند به یک سوال؛ وقتی خبرنگار از همه جا بی‌خبر بود!
  • چرا علی علیپور و شهاب زاهدی در پرسپولیس متفاوت بودند؟
  • پوشش جالب همسر هافبک خارجی پرسپولیس در تمرین امروز
  • خانواده گولسیانی در تمرین امروز پرسپولیس+ عکس | پوشش جالب همسر و فرزند هافبک سرخپوشان را ببینید
  • اقدام پرسپولیس برای توافق با این ستاره
  • آمار عجیب پرسپولیس در هفته‌های اخیر
  • حواشی عجیب بازی پرسپولیس و سپاهان در آزادی / فیلم
  • اولین مهره ترکیب اوسمار برای بازی بعد مشخص شد
  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • بهترین سایت تبلیغات کسب و کار (لیست کامل سایت‌های زودبازده داخلی و خارجی)