Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ظهر روز قبل، شهروندان در تماس با پلیس ۱۱۰، از پیدا شدن بقایای جسد انسانی خبر دادند که بخش‌های زیادی از آن توسط حیوانات درنده، خورده شده بود.

در پی گزارش این ماجرا به قاضی ویژه قتل عمد مشهد، بلافاصله قاضی علی اکبر احمدی نژاد عازم اطراف روستای کاظم آباد در منطقه کشف رود شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با کشف دو شال زنانه گلدار و آبی رنگ در کنار بقایای سوخته پیکر انسانی که احتمالا مربوط به زن جوانی است، این پرونده جنایی وارد مرحله جدیدی شد.

ادامه بررسی‌ها نشان می‌داد: زن جوان از دندان‌های سالم و مرتبی برخوردار بوده و تنها یک دندان کرسی فک بالا توسط دندان پزشک پر شده است؛ سوختگی‌های اطراف پلاستیکی که پیکر زن جوان در آن قرار داشت بیانگر آن بود که عامل یا عاملان جنایت سعی کرده بودند جسد را به آتش بکشند.

ادامه گزارش حاکی است، در حالی که تحقیقات قاضی احمدی نژاد تا پاسی از شب قبل در منطقه کشف رود به طول انجامید، سرنخ‌هایی از گم شدن یک زن جوان ۲۶ ساله به دست آمد، اما خواهر این زن مدعی شد "خواهرش زنده است!" و با او تماس گرفته است! تحقیقات بیشتر در حالی ادامه دارد که قاضی ویژه قتل عمد از شهروندان خواست چنان چه اطلاعاتی در این باره دارند با تلفن ۲۱۸۲۵۲۶۷ یا ۰۹۱۵۶۶۲۶۶۴۰پلیس آگاهی تماس بگیرند یا به شعبه ۲۰۸ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد واقع در خیابان کوهسنگی اطلاع دهند.

همچنین روز  یکشنبه هفته قبل بقایای سوخته پیکر مردی میان سال در نزدیکی روستای قهقهه و در منطقه کشف رود مشهد پیدا شد که بخشی از پیکر توسط حیوانات درنده خورده شده بود.

منبع:خراسان

انتهای پیام//ف.ک

 

کشف جسد سوخته زن جوان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی قوه قضاییه حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم

تمرین امروز تیم پرسپولیس با حضور بازیکنان برگزار شد.

به گزارش فارس، سرخپوشان ایران، تمرین امروز خود را از ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه و بعد از جلسه فنی آغاز کردند.

با حضور بازیکنان در زمین پس از گرم کردن و انجام کارهای کششی، مرور برنامه‌های تاکتیکی مورد نظر اوسمار ویرا، پاسکاری تحت فشار و شوتزنی از بخش‌های مختلفی بود که به انجام رسید.

تمرین امروز، حدود یک ساعت به طول انجامید، در حالی که امید عالیشاه، همچنان زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند و علیرضا بیرانوند نیز تمرینات اختصاصی خود را دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس آخرین تمرین خود برای بازی با آلومینیوم را فردا انجام می‌دهد و پس از آن راهی اراک خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باورهای ارتباطی غلط تبدیل به پاشنه آشیل زندگی زوج‌ها شده است
  • هاله غریط استعفا داد + جزئیات
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • جزئیاتی تکان دهنده از قتل یک جوان توسط ۴ برادر
  • ابهام درباره حضور ۲ پرسپولیسی مصدوم
  • رازهای جالبی از تایتانیک که شاید هرگز درباره‌اش نشنیده باشید (فیلم)
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
  • یورونیوز: پهپادهای مهاجم ایران به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند