Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه شنبه با انجام عملیاتی در شرق غزه، دو فلسطینی از جمله یکی از فرماندهان نظامی جنبش جهاد اسلامی را به شهادت رساند و سه تن دیگر را نیز زخمی کرد.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، صهیونیست ها منزل «بهاء ابوالعطاء» از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی را بمباران کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در همین حال، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در عملیات ارتش و سرویس های امنیتی یک ساختمان در غزه هدف قرار گرفت که یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی در آن حضور داشت.
بر اساس این گزارش، محله شجاعیه واقع در شرق شهر غزه هدف حمله صهیونیست ها قرار گرفته است.
این گزارش می افزاید، پس از انفجار این ساختمان هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی به صورت گسترده ای بر فراز غزه به پرواز درآمدند.
از سوی دیگر نیروهای مقاومت در غزه اهدافی را در فلسطین اشغالی با موشک هدف قرار دادند.
گردان های القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی با تایید خبر شهادت بهاء ابوالعطاء، رژیم صهیونیستی را تهدید کردند که از این رژیم انتقام خواهند گرفت.
بر اساس این گزارش، آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین اشدود و دیگر شهرهای کناره دریای مدیترانه به صدا درآمده است.
در همین حال ارتش رژیم صهیونیستی گذرگاه مرزی ابوسالم در غزه را تا اطلاع ثانوی بستند.
رسانه های صهیونیستی گزارش دادند که حرکت قطارها میان شهرک اشکلون و بئر السبع به خاطر اتفافات غزه متوقف شده است.

ترور یکی از فرماندهان ارشد جهاد اسلامی فلسطین و همسرش در غزه
در حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به منزل «بهاء ابوالعطا» یکی از فرماندهان شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین، وی به همراه همسرش به شهادت رسید و حال دو فرزند او وخیم است.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز (سه شنبه) منزل «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان ارشد «سرایا القدس» (گروهان‌های قدس) شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین در منطقه «الشجاعیه» غزه را هدف گرفتند.
بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، در این حمله، ابوالعطا و همسرش به شهادت رسیدند و دو فرزند به شدت زخمی و به بیمارستان منتقل شدند.
مقاومت فلسطین در پاسخ به این اقدام تعدادی راکت به سمت فلسطین اشغالی شلیک کرد.
شاخه نظامی جهاد اسلامی پس از این ترور، در میان نیروهایش حالت آماده‌باش کامل اعلام و تصریح کرد: پاسخ به این جنایت حد و مرز نخواهد داشت.
سرایا القدس در لحظات اولیه پس از این حمله تعدادای راکت به سمت شهرک‌های صهیونیستی سدیروت، اسدود، الخضیره شلیک کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی:بمبی ساعتی را هدف گرفتیم
سخنگوی رژیم صهیونیستی اعلام کرد: عملیات هدف گرفتن بهاء ابوالعطا عملیاتی غافلگیرانه برای هدف گرفتن بمبی ساعتی بود و این اقدام به معنای بازگشت سیاست ترور نیست؛ در طول چند ماه به روش‌های مختلفی تلاش کرده‌ایم.

به صدا در آمدن آژیرهای هشدار در تل‌آویو
در پی ترور بهاء ابوالعطا و پاسخ راکتی اولیه مقاومت، آژیرهای هشدار در شهرک‌های صهیونیستی نزدیکی به غزه و تل‌آویو به صدا در آمد.

وحشت شهرهای صهیونیست نشین را فرا گرفت
شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، در پاسخ به ترور یکی از فرماندهانش، تل‌آویو را با موشک هدف گرفته است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد، در واکنش به ترور یکی از فرماندهان ارشدش، تل‌آویو و یافا و شهرک‌های صهیونیستی مجاور غزه را هدف گرفته است.
در پی این موضوع آژیرهای هشدار در تل‌آویو به صدا در آمد و بر اساس گزارش خبرگزاری «شهاب» مدارس در این شهر فلسطین اشغالی تعطیل شد.
المیادین از حملات موشکی به شهرک های صهیونیست نشین عسقلان و اسدود خبر داد.
همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند یک منزل مسکونی در سدیروت هدف اصابت موشک های (مقاومت فلسطین) قرار گرفت و خساراتی به آن وارد شد.
رسانه های این رژیم همچنین با تایید هدف قرار گرفتن غوش دان و تل آویو با تعداد زیادی موشک گزارش دادند: شهردار عسقلان از حمله موشکی به این شهر جان به در برد.
شایان ذکر است؛ حرکت قطارها در تل آویو متوقف شده است و مراکز اورژانس در فلسطین اشغالی در حال آماده باش قرار دارند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: موشکی جهاد اسلامی جنایت تل آویو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که شمار شهدای نوار غزه از هفتم اکتبر سال ۲۰۲۳ میلادی تاکنون، به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافته است.

به گزارش مشرق، وزارت بهداشت فلسطین در غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته، دشمن صهیونیستی سه مورد جنایت علیه ساکنان این منطقه انجام داد که بر اثر آن ۲۶ نفر شهید و ۵۱ نفر نیز مجروح شدند.

وزارت بهداشت فلسطین همچنین افزود: در نتیجه حملات مستمر ارتش رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون ۳۴ هزار و ۶۵۴ فلسطینی شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ نفر نیز مجروح شدند.

پس از گذشت ۲۰۸ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۸ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، شکست دهد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • آتش‌بس یا تقسیم کار واشنگتن و تل‌آویو برای ادامه جنایت‌گری؟
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • انتقام موشکی مقاومت لبنان از صهیونیست ها | محل اصابت موشک های حزب الله به شهرک صهیونیست نشین + ویدئو
  • قصاب غزه در ایستگاه پایانی
  • رژیم هایی که بیشترین نقش را در جنایت جنگی داشته‌اند درحال سرکوب دانشجویان هستند
  • حمله موشکی حزب‌الله لبنان به پایگاه صهیونیستی
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت
  • انصاری: استکبار قادر به پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها نیست
  • اعتراض دانشجویان آمریکایی به جنایات رژیم صهیونیستی با پاسخ وحشیانه پلیس و ارتش آمریکا مواجه شد
  • ادعای تل‌آویو درباره پاسخ به ترکیه برای قطع روابط تجاری