Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش مهر، محمد جواد جمالی نوبندگانی سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران جزئیات جلسه امروز این هیئت را تشریح کرد و گفت: اولین مهمان جلسه امروز کریمی نماینده مردم اراک بود. وزیر نفت شکایتی از اظهارات او در مورد اقدامات آقای زنگنه در هیئت رئیسه هپکو داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آقای کریمی مستنداتی را ارائه داد و مقرر شد هیئتی شامل بنده و ملکشاهی با آقای زنگنه نیز صحبت کنیم و بعد از آن نظر خود را اعلام کنیم.

سخنگوی هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان تصریح کرد: در ادامه شکایت شرکت فولاد مبارکه از حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان مورد بررسی قرار گرفت. شرکت فولاد مبارکه شکایتی در مورد اتهاماتی که او در مصاحبه ها به این شرکت وارد کرده است، به هیئت نظارت ارائه داد.

جمالی نوبندگانی گفت: لارگانی نیز اسناد و مدارکی در مورد هزینه کردهای شرکت فولاد در برخی حوزه های انتخابیه ارائه کرد و مقرر شد از شاکی هم دعوت کنیم و مجددا موضوع را مورد بررسی قرار دهیم.

وی با بیان اینکه شکایت سلحشوری از موسوی لارگانی نیز مورد بررسی قرار گرفت،اظهار داشت: موسوی لارگانی مدارکی ارائه داد که اسمی از خانم سلحشوری نبرده و قرار شد این موضوع بررسی و اعلام نظر شود.

این نماینده مجلس افزود: علاوه بر این یکی از شرکت های مسکن مهر در حوزه انتخابیه خانم سمیه محمودی از وی شکایت کرده بود، محمودی در هیئت نظارت حضور یافت و مدارکی را ارائه داد و هیئت به این نتیجه رسید که او در حوزه وظایف نمایندگی شان اظهارنظر کرده اند.

جمالی نوبندگانی گفت: در ادامه، شکایت سازمان بازرسی از آقای مقصودی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد مدارک بیشتری از سوی ایشان ارائه شود.

وی اعلام کرد: امروز شکایت ۱۰۰ دانشجو علیه آقای مطهری به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان رسید و به دبیرخانه هیئت ارسال شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۸۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود

سخنگوی دولت گفت: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت در جمع خبرنگاران طی سخنانی بیان کرد: برای نظارت موثرتر بر بازار، لایحه اصلاحی وزارت دادگستری بر قانون تعزیرات حکومتی با قید دو فوریت مورد موافقت قرار گرفت تا هم فرآیند رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی را تسریع کند و هم ضمانت اجرای محکومیت‌ها و مجازات تعزیرات حکومتی را تقویت کند تا در نهایت نظارت موثرتر بر گران‌فروشی، احتکار و تخلفات دیگر انجام شود.

واردات خودرو دنبال می‌شود/ نظر دولت درباره تعطیلی آخر هفته وی افزود: هیئت وزیران به پیشنهاد بانک مرکزی موافقت کرد که سهمیه ایران در صندوق بین‌المللی پول افزایش یابد تا حق امتیاز و حق رأی ایران حفظ شود.

سخنگوی دولت اضافه کرد: پیش از این وزارت آموزش و پرورش، آیین‌نامه‌ای ارتقای مهارت‌آموزی در حوزه آموزش و پرورش ارائه کرده بود که تکالیف متعددی برای دستگاه‌های مختلف در بر داشت و همدلی مناسبی هم از سوی بخش‌های مختلف دولت دریافت کرد و این آیین‌نامه امروز در هیئت وزیران به تصویب رسید. امیدواریم با این اقدام، ارتباط آموزش با صنعت و اشتغال هرچه بیشتر شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • زمان آغاز به کار مجلس ششم خبرگان رهبری اعلام شد
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو