Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-27@23:07:35 GMT

نقش پریوار در خانه وارطان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۴۰۶

نقش پریوار در خانه وارطان

«مرضیه نیکویی» دبیر اجرایی نمایشگاه با اعلام این خبر در گفت و گو با همشهری محله می گوید: «سیستان و بلوچستان، دنیای رنگ و خاک است و آثار هنری خلق شده از سوی زنان این خطه از کشورمان نه تنها در کشور بلکه در دنیا طرفداران زیادی دارد.»

به گفته او در این نمایشگاه زنان هنرمند سیستان و بلوچستان به مدت 2 روز فرصت دارند تا در 12 غرفه آثار دستی شان شامل سوزن دوزی، سفال کلپورگان و فرش و گلیم را عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکویی در ادامه به اهداف برپایی نمایشگاه اشاره و عنوان می کند: «توانمندسازی زنان سیستان و بلوچستان از یک سو و از سوی دیگر، حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با خریداران و افزایش درآمد، از اهداف این نمایشگاه هستند.»

پریوار، نوعی سبک سوزن دوزی مرسوم در سیستان و بلوچستان است و به همین دلیل برگزار کنندگان نمایشگاه عنوان «نقش پریوار» را انتخاب کرده اند. به گفته دبیر اجرایی نمایشگاه در صورت استقبال هنرمندان و مردم، زمان برپایی نمایشگاه تمدید خواهد شد.

این نمایشگاه از 22 تا 24 آبان­ماه به همت مسئولان اتاق بازرگانی تهران، بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان، خانه هدی، زنان سرزمین خورشید، جمعیت امام علی(ع) و موسسه نیکوکاری ابرار دایر است و علاقه مندان برای تماشای  و خرید اثار می توانند از ساعت 10تا21 به میدان فلسطین، خیابان طالقانی غربی، پلاک 514، خانه وارطان(خانه گفتمان شهر تهران) مراجعه کنند.

کد خبر 462416 برچسب‌ها استان سیستان و بلوچستان نمایشگاه صنایع دستی زنان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان نمایشگاه صنایع دستی زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

(تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ با حضور سیستان و بلوچستان آغاز به کار کرد
  • فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهر‌های استان گلستان
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • اجرای آثار جشنواره تئاتر ایثار در شهرهای استان گلستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • حضور غرفه سیستان و بلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • حضورغرفه سیستان وبلوچستان درنمایشگاه اکسپو
  • معرفی سیستان و بلوچستان با ۳ غرفه در نمایشگاه «اکسپو»
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان