Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-03@16:03:20 GMT

پستی به بهانه پرواز ملکوتی شهید محسن خزایی

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۶۴۳

پستی به بهانه پرواز ملکوتی شهید محسن خزایی

خبرگزاری میزان- کارشناس ارشد مسائل بین الملل در فضای مجازی پستی به این شرح منتشر کرد: محسن خزایی در زمره ده‌ها خبرنگار رسانه ملی است. خبرنگارانی که رسالتشان روایتگری صادقانه است. آنانی که دوربین و میکروفون‌شان را تا مزر شهادت رها نمی‌کنند. تاریخ انتشار: 13:28 - 21 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۲۳۱

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، حسن عابدینی، تحلیل گر ارشد مسائل بین الملل در فضای مجازی چنین پستی را منتشر کرد:
«سه سال از پرواز ملکوتی روایت‌گر صادق خبرنگار شهید محسن خزایی سپری شد، اما یادش و نامش همیشه در دل ما جاودانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با قلم، دوربین و البته خونش، پیام رسان اندیشه الهی مهاجرت، مجاهدت و شهادت مدافعان حرم شد. محسن خزایی در زمره ده‌ها خبرنگار رسانه ملی است. خبرنگارانی که رسالتشان روایتگری صادقانه است. آنانی که دوربین و میکروفون‌شان را تا مزر شهادت رها نمی‌کنند. سنگر‌های دفاع مقدس در سرزمین‌های غرب و جنوب تا میانه ایران زمین برای پوشش رزمایش‌هایی که در دل دشمنان رعب می‌افکند و از دیار سوزان بین النهرین تا خطه مملو از راز و رمز شام، گواهی بر این ادعاست. آخرین گزارش محسن صمیمی و دوست داشتنی در مورد نوید فتح بر ضد فتنه مشترک غربی، عربی و عبری بود. فتنه‌ای که در رفتار تروریست‌های تکفیری متبلور شده است. او خبرنگاری بود که عصیان بر ضد تکفیریون در گزارش هایش موج می‌زد. گویی همین دیروز بود که پروردگار چشم سید محمد حسن حسینی دیگر خبرنگارمان در سوریه را خریدار شد. این غم جانکاهی است که هر از گاه شاهد جراحت یا شهادت یکی از یاران خبریمان باشیم. زنان و مردان بی باکی که با تنها جان پناهشان که کلمه خبرنگار حک شده روی جلیقه هاشان است، ایستاده در میانه می‌دانند. نیک می‌دانم، بسیار کسانند که دیدن دوربین و جلیقه خبرنگاری را در کانون معرکه‌ها بر نمی‌تابند. بازهم تا قلمی برای نوشتن، دوربینی برای ثبت رخداد‌ها و زبانی برای گفتن باشد پیمان می‌بندیم امانت‌دار مردمی باشیم که در گوشه و کنار گیتی برای تحقق حق دانستن به انتظار نشسته اند.»

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرواز روایت حرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج

مدیریت شهری کرج در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحاتی را ارائه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحات لازم جهت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی به شهروندان ارائه شد.

با حضور کارشناسان فضای سبز واداره املاک و باغات در محدوده اجرای پروژه پارکرود واقع در عظیمیه حاشیه بلوار شورا روشن است که عوامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و پیمانکار اجرای امور‌ عمرانی مربوط به آن سازمان‌ها بدون اخذ مجوز از مبادی رسمی اقدام به قطع 20 اصله درخت کرده‌اند.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با استناد به قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز علیه سازمان‌های مذکور اعلام جرم کرده و پرونده تعقیب و مجازات مرتکبان این خسارت در مراجع قضایی در حال پیگیری است.  

در پایان مجموعه مدیریت شهری ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی شهروندان فهیم و اهالی ‌رسانه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دوستدران محیط زیست که با انعکاس به رسانه‌ها و پیگیری از این مجموعه در مسیر مطالبه حق به شهر قدم برداشتند تشکر و قدردانی می‌کند و اعلام می‌دارد که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • زبان طنز نیشدار است
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • مهران مدیری هنوز برای تولید سریالش مجوز نگرفته است
  • پرواز نخستین کاروان زائران حج عمره
  • پرچمدار ویوو با باتری غول‌پیکر معرفی شد/ عکس
  • باید فضای رسانه را به سمت بهره‌وری سوق داد
  • مهران مدیری مجوز «پدر قهوه» را گرفت؟
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • آئین گرامیداشت شهید «محسن حسین نیا» در زورخانه کن برگزار شد