Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@23:35:16 GMT

فراخوان جشنواره گرافیک دانش‌آموزی مدرسه منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۶۹۶۷۱

فراخوان جشنواره گرافیک دانش‌آموزی مدرسه منتشر شد

همزمان با آغاز هفته نوجوان، نخستین دوره جشنواره گرافیک دانش‌آموزی «مدرسه» با انتشار فراخوان آغاز به کار کرد. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۰ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، دانش‌آموزان سراسر کشور در همه مقاطع تحصیلی می‌توانند برای شرکت در اولین دوره جشنواره گرافیک دانش‌آموزی «مدرسه» آثار خود را  تا 15 آذر ماه 98 در سایت جشنواره ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موضوعات فراخوان

احسان و نیکوکاری، علم و فناوری، چگونگی حل مشکلات مدرسه، خانواده و گفت‌وگوی بین نسلی، ایران آینده و عفاف و حجاب از موضوعات پیشنهادی این جشنواره است.

اولین جشنواره گرافیک «مدرسه» در 2 بخش اصلی لوگو و پوستر و بخش جانبی اینفوگرافیک برگزار خواهد شد:

بخش اصلی لوگو: لوگو یک نشانه‌ گرافیکی است که می‌تواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از این‌ها طراحی شود و هدف آن بیان ساده موضوع موردنظر است.

بخش اصلی پوستر: پوستر یک اطلاعیه خبری است که برای بیان یک اتفاق، دانش، تجربه، رویداد و... استفاده شده و معمولا برای مخاطب گسترده ایجاد می‌شود و می‌خواهد روی دیوار یا فضاهای عمومی نصب شود.

بخش جانبی اینفوگرافیک: اینفوگرافیک، ترکیب دو کلمه اینفو (Information) به معنای اطلاعات و گرافیک (Graphic) است و به تصویری گفته می‌شود که در آن اطلاعات، آمار و یا هرگونه دانشی در قالب تصویر و با استفاده از نمودارهای گرافیکی، چارت و سایر آیکون ها و تصاویر جذاب ارائه شود و هدف آن ساده‌سازی فهم اطلاعات پیچیده و یا جذاب نمودن ارائه اطلاعات باشد.

شرکت در همه بخش‌های جشنواره آزاد است و از هر شرکت کننده در مجموع حداکثر 4 اثر قابل قبول است.

دانش‌آموزان علاقه مند می‌توانند برای ثبت نام و  ارسال آثار خود به وب سایت جشنواره مراجعه کنند.

جشنواره گرافیک دانش‌آموزی «مدرسه» با هدف کشف استعدادهای هنری دانش آموزان سراسر کشور فعالیت خود را آغاز کرده است. این جشنواره توسط موسسه هنروما و با همکاری بسیج سازمان صدا وسیما، باشگاه هنر و رسانه نوجوان، مجتمع آموزشی و پژوهشی شهید آوینی، خانه نوآوری تعلیم و تربیت، اتحادیه انجمن اسلامی شهرتهران، موسسه الگوی تعلیم و تربیت قاف و ستاد توسعه فناوریهای نرم و هویت ساز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

«تکلیف بزرگ همه مسلمانان» از منظر مقام معظم رهبری+عکس«سرو نقره‌ای» برافراشته می‌شود/ سفارش‌دهی به طراحان گرافیک کم شده استکتاب جدید "محمدحسین نیرومند" منتشر شدپیشتازی هنرهای تجسمی در جشنواره بین‌المللی "سیمرغ"

انتهای پیام/

R1527/P/S4,40/CT12 واژه های کاربردی مرتبط هنرهای تجسمی گرافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هنرهای تجسمی گرافیک هنرهای تجسمی گرافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۶۹۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران

فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران با موضوعِ ویژه‌ی جوانی جمعیت و فرزندآوری منتشر شد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی استان تهران با همکاری اداره کل هنرهای نمایشی و بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در راستای تحقق شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران را آبان ماه در پردیس تئاتر تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌کند.

تئاتر ایثار در گلستان

موضوع ویژۀ این دوره جشنواره جوانی جمعیت و فرزندآوری است و استحکام بنیان خانواده با تأکید بر جایگاه زن، عفاف و حجاب،  تأکید بر هویت ملی ایرانی براساس سه عنصر اصلی مسلمان‌بودن، انقلابی‌بودن و عمق تاریخی طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، تأکید بر امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، موضوعات شهر و شهروندی با تکیه بر اخلاق،  معرفی و شرح زندگانی شخصیتهای مهم ملی، علمی و مذهبی، جهاد تبیین، ایثار و ارزش‌های جبهۀ انقلاب و مقاومت، آسیبهای اجتماعی،  ضرورت وحدت و یکپارچگی ملی، مذهبی و قومی و  جهش تولید با مشارکت مردم از دیگر اولویت‌های موضوعی این رویداد هنری هستند.

بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران  شامل بخش مسابقه تئاتر استان تهران، ایثار، نهال (ویژۀ آموزشگاه‌های هنرهای نمایشی شهرستان‌های استان تهران)، تئاتر خیابانی، لبخند (آثار کمدی، طنز و نمایش‌های آئینی و سنتی)، تئاتر کودک و نوجوان، نمایشنامه‌نویسی و کارگاه‌های آموزشی است که تمامی بخش‌های جشنواره، به استثنای کارگاه‌های آموزشی، به شکل رقابتی برگزار می‌شود.

بر اساس گاه‌شمار جشنواره، گروه‌های متقاضی شرکت در جشنواره، تا 31 خردادماه فرصت دارند با مراجعه به درگاه تئاتر استان تهران در تارنمای ایران تئاتر (به آدرس Tehran.theater.ir) در این رویداد هنری ثبت نام کنند.
ارزیابی آثار این دوره از جشنواره تئاتر استان تهران 31 مرداد تا 9 شهریور خواهد بود  آثار برگزیده  از  25 شهریور تا 4 آبان در شهرستان‌‌ها اجرا خواهند شد.
بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران از 9 تا 16 آبان به دبیری امیرحسین شفیعی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • نخستین فراخوان نیاز پژوهشی شرکت ملی حفاری ایران در سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • انتشار فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • دانش‌آموزان کردستانی در جشنواره سفیران سلامت درخشیدند
  • «تاریخ تحلیلی پوستر انقلاب» بر اساس کتاب شهید آوینی بررسی شد
  • فراخوان جایزه داستان و بازآفرینی منتشر شد
  • سینما اسیر سندرم فتوشاپ