Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام دولتی ناشناس آمریکا که سال گذشته میلادی یادداشتی در انتقاد از ترامپ در روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد، در کتابی تازه ادعا کرده که ترامپ بارها پیشنهاد خلاص شدن از شر قضات را مطرح کرده است.

گزارش شده که این نویسنده ناشناس اظهار کرده دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا "بیش از یک بار پیشنهاد داده که از شر قاضی‌ها خلاص شویم" و گفته، بسیاری از سیاست‌هایش در برزخی حقوقی گرفتار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش پایگاه خبری هیل، این نویسنده ناشناس نوشته است: ترامپ یک روز صبح گفت "می‌توانیم از قاضی‌ها خلاص شویم؟ بیایید از شر این قاضی‌های لعنتی خلاص شویم. واقعا نباید هیچ کدام از آن‌ها وجود داشته باشند".

این مقام ناشناس در گزیده‌ای از این کتاب که از سوی پایگاه خبری "آکسیوس" منتشر شده، آورده است: او پا را فراتر گذاشت و از تیم حقوقی‌اش خواست پیش‌نویس لایحه‌ای را برای کاهش شمار قاضی‌های فدرال تنظیم کنند و به کنگره بفرستند.  

به گفته این مقام ناشناس، کارکنان ترامپ این خواسته او را نادیده گرفتند.

کاخ سفید در بیانیه‌ای خطاب به پایگاه آکسیوس اظهار کرد: بزدلی که این کاب را نوشته، نام خود را روی آن درج نکرده زیرا این چیزی جز دروغ نیست. نویسندگان واقعی با سوژه خود ارتباط برقرار می‌کنند تا مسائل را حقیقت‌یابی کنند اما این فرد خود را پنهان کرده که اساسی‌ترین بخش یک نویسنده واقعی بودن را غیرممکن می‌کند.

این نویسنده ناشناس در یادداشتی که در سپتامبر ۲۰۱۸ نوشته بود، به اقدام هماهنگ کارکنان دفتر ریاست جمهوری برای "خنثی کردن" بدترین غرایض ترامپ پرداخته بود.

قرار است کتاب او با عنوان "یک اخطار" طی روزهای آینده منتشر شود./ایسنا

 

بیشتر بخوانید/انتشار جزئیاتی از گفت‌وگوی تلفنی ترامپ و زلنسکی

  09:21 :: 1398/7/4

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ لحظه ریزش کوه در جاده قاضی‌خان بدره

ویدئویی از لحظۀ ریزش کوه در جادۀ قاضی‌خان بدره استان ایلام را مشاهده می‌کنید.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • آیا با خوردن تخم‌مرغ لاغر می‌شویم؟
  • ریزش کوه در مسیر بدره-قاضی خان
  • فیلم/ لحظه ریزش کوه در جاده قاضی‌خان بدره
  • آه و افسوس جهانبخش: توپ لعنتی کجا رفت!
  • «نمایش» به اکران آنلاین رسید/ «تیر خلاص» به فرانسه
  • عکس | خانم ژیلا صادقی، سفر به آمریکای لعنتی، نوش جونت! صفا باشه
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • ۷ موردی که همین الان باید از شرشان خلاص شوید! پشیمان نمی‌شوید!
  • محبی: با مسعود شجاعی می‌توانیم قهرمان حذفی شویم