Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست فرمانداری بجنورد گفت: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در استان نظیر خودکشی، دعوا، نزاع، خشونت، استفاده مشروبات الکلی٬ در استان در حال افزایش است. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶ استانها خراسان شمالی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد ملک بهمن شیردل امروز در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان بجنورد٬ اظهار داشت: مدیران نسبت به برش شهرستانی پروژه‌های استانی اهتمام بورزند‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله لایینی: مازندران عاری از آسیب اجتماعی و توسعه یافته مدنظر بنده استقزوین| هویت‌زدایی دینی مهم‌ترین آسیب اجتماعی پیش روی جوانان استتشکیل ستاد ویژه در بهزیستی برای 5 آسیب اجتماعی

وی خطاب به مدیران شهرستانی افزود: خیلی خودمان را درگیر بودجه و بودجه‌ریزی نکنیم چراکه در این صورت کمبود‌های شهرستان نادیده گرفته می‌شود و غفلت صورت می گیرد لذا اعتقاد داریم که بسیاری از مشکلات شهرستان بدون نیاز به بودجه و اعتبار حل می شود.

سرپرست فرمانداری بجنورد با اشاره به اقدامات کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت فرمانداری این شهرستان تصریح کرد: متاسفانه طی چند هفته اخیر اخبار خوبی در حوزه آسیب‌های اجتماعی از استان و شهرستان در فضای مجازی به گوشمان نمی‌رسد که این آمار و ارقام نگران کننده است و خواب مدیران را پریشان می‌کند لذا مدیران موظف هستند با جدیت بیشتری در زمینه آسیب‌های اجتماعی حرکت کنند.

شیردل با بیان اینکه متاسفانه وقوع آسیب‌های اجتماعی در استان در حال افزایش است خاطر‌نشان کرد: متاسفانه آسیب‌های اجتماعی در استان نظیر خودکشی، دعوا، نزاع، خشونت٬ استفاده مشروبات الکلی در استان در حال افزایش است که این مهم نیازمند مطالعه می‌باشد تا این مشکل به صورت ریشه ای حل شود چراکه ممکن است این آسیب های اجتماعی گریبانگیر مدیران و فرزندان آن‌ها نیز شود.

وی با انتقاد از عدم حضور مدیر دستگاه ورزش و جوانان شهرستان در جلسه افزود: اینکه ورزش و جوانان نسبت به مشکلات جوانان و نوجوانان و آسیب های اجتماعی مرتبط با آن‌ها در شهرستان بی‌تفاوت است و در جلسات کمیته برنامه‌ریزی شهرستان حضور پیدا نمی‌کند به هیچ عنوان برای ما قابل قبول نیست و گویا ورزش و تربیت بدنی شهرستان در خواب به سر می برد.

سرپرست فرمانداری شهرستان بجنورد در پایان اضافه کرد: بهزیستی و مرکز بهداشت و درمان شهرستان موظف هستند طرح مطالعه جوانان و آسیب‌های اجتماعی پیش روی آنها را مورد بررسی و کندوکاو قرار داده و در جلسه آتی کمیته برنامه ریزی استان مورد بحث مشورت قرار بگیرد تا آسیب‌های اجتماعی شهرستان به طور ریشه‌ای حل شود. در حال حاضر آسیب‌های اجتماعی جوانان و نوجوانان در آموزش و پرورش و مدارس را نمی‌توان در جلسات مطرح کرد چراکه این مهم نگران کننده است.

انتهای یپام/312/ ع

R7719/P1494/S6,55/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، سید جمال سجادی پور در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان آموزش، نظارت و ورود قاطع به میدان مبارزه با مواد مخدر در شهرستان میبد از سوی این شورا تاکید کرد.


سجادی پور بابیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی از جمله آموزش و پرورش که تعلیم و تربیت ۲۶ هزار نفر دانش آموز را برعهده دارد و ورزش و جوانان متولی امور جوانان است باید پای امور جوانان باشند افزود: شبکه بهداشت باید با آموزش و تبین، آسیب‌های خودکشی و طلاق و دیگر آسیب‌های اجتماعی را با ارائه راهکار‌های مناسب کاهش و شورا و شهرداری از بودجه‌های فرهنگی در رفع آسیب‌ها هزینه کند.


فرماندار میبد به نقش فضای مجازی در شکل گیری بسیاری از آسیب‌ها اشاره و تصریح کرد: اگر آسیبی دانش آموزان و جوانان ما را درجامعه به بیراه می‌برد ضعف دستگاه‌های ماست و باید با نظارت و آموزش و مشاوره این آسیب‌ها از سیمای جوان و جامعه ما زدوده شود.


وی گفت: دستگاه‌های فرهنگی و همه کسانی که تربیونی در اختیار دارند از این ظرفیت‌ها برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • از هر هزار تولد، یک تا سه نوزاد با آسیب شنوایی متولد می شود/شناسایی۱۶۳ نوزاد ناشنوا در خراسان شمالی
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سرمایه گذاری دو هزار میلیاردی درشهرستان گرمه
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • چریش‌های معطر، محبوب سفره‌های مردم بجنورد
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • پروازهای فرودگاه بجنورد توسط اتاق بازرگانی چارتر شد
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • چریش های معطر، محبوب سفره های مردم بجنورد