Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@13:44:14 GMT

اجرای ۱۵ پروژه عمرانی در ساری

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۰۵۸۵

اجرای ۱۵ پروژه عمرانی در ساری

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای ۱۵ پروژه متنوع عمرانی در یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، مرتضی بربسته، اظهار کرد: پروژه بزرگ آزادسازی مسیر حدفاصل پل شهید رنجبر تا پل‌های شهید نوری پس از تملک و خاک‌برداری، سلسله عملیاتی چون جابجایی تأسیسات هوایی و زمینی را طی کرده و هم اکنون مراحلی چون دیوارچینی حاشیه مسیر و آزادسازی در دستور کار تیم‌های عملیاتی سازمان عمران قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از اجرای ۱۵ پروژه متنوع عمرانی در یک ماه اخیر در مناطق مختلف شهر با استفاده از ظرفیت‌های داخلی سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری این شهرداری خبر داد و تصریح کرد: ۷۰ درصد از مراحل اجرایی پروژه احداث بازار بزرگ رضوی انجام شده و بهره‌برداری از آن قطعاً تحولات بسیاری را در رفاه و اقتصادی مردم جنوب شهر ساری ایجاد خواهد کرد.

سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری از اجرای جدول بتنی در سه نقطه از این شهر خبر داد و خاطرنشان کرد: این عملیات عمرانی در کوچه پیوند هشتم، کوچه بسیج سازندگی در کمربندی غربی و کوچه فردوس ۲۵ واقع در خیابان پل گردن اجرا می‌شود.

بربسته با اشاره به اهمیت زیباسازی منظر شهری، عنوان کرد: پیاده‌روسازی میدان امام(ره) حد فاصل خیابان جام‌ جم تا دور میدان آغاز شده که این پروژه در بلوار دریا نیز در دستور کار تیم های عملیاتی سازمان قرار دارد.

وی از تسریع در عملیات اجرایی پروژه فاز دوم بوستان ملل خبر داد و گفت: عملیاتی چون ایجاد دیواره حفاظتی، لایروبی و خاکبرداری سطح شیب‌دار بخشی از اقدامات در حال اجرای تیم‌های عملیاتی مستقر در این پروژه است که بی‌وقفه ادامه دارد.

  سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساری  از اتمام ساماندهی و تعریض بلوار کشاورز در حد فاصل اسبورد تا منطقه گنبد خبر داد و افزود: در فاز بعدی این عملیات تا عبور تنگه لته ادامه خواهد داشت که می‌تواند در روان سازی ترافیکی موثر واقع شود.

 بربسته به اقدامات سازمان در خصوص پیگیری پروژه هدایت آب‌های سطحی اشاره کرد و گفت: پروژه هدایت آب‌های سطحی با عملیات احداث کانال نهرگذرخان حد فاصل ابتدا تا انتهای خیابان کوثر در خیابان شفا و نصب نوه بتنی در محلاتی چون کوچه دخانیات نوزدهم و کوچه کشاورز شصت اجرا می‌شود، البته سلسله پروژه‌های متعددی نیز در آینده به برنامه‌های اجرایی این سازمان افزوده می شود که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر 396548

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران مدیریت شهری کلانشهر شهرداری شهروند حقوق شهروندی پروژه هاي عمراني شهرداري ساري شهرداری گرگان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۰۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرکل میراث ‌فرهنگی،گردشگری و صنایع ‌دستی آذربایجان‌غربی گفت: در حال حاضر ۸۰ پروژه مرمتی، فنی و عمرانی در سطح استان در حال اجراست.

مرتضی صفری افزود: اعتبار این اداره ‌کل در سال گذشته به نسبت سال ۱۴۰۰ در تخصیص پنج برابر رشد داشته است و با حمایتهای استاندار آذربایجان‌غربی درحال حاضر ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای طرحهای عمرانی، مرمتی و فنی اختصاص یافته و ۸۰ طرح در حال اجراست.

صفری، با ابراز تأسف برای از بین رفتن تعدادی از خانه‌های قدیمی ارومیه در سالیان گذشته گفت: یکی از اولویتهای این اداره‌کل حفاظت از این اندک خانه‌های تاریخی شهر بوده و طرح مطالعه ویژه بافت تاریخی ارومیه به‌عنوان نخستین استان در سطح کشور به انجام رسیده که نقش مهمی در حفظ بناهای تاریخی ارومیه و خانه‌های با ارزش آن خواهد داشت.

وی اظهارکرد: تعدادی از بناهای تاریخی استان در مالکیت دستگاههای اجرایی قرار داشته و طبق قانون دستگاههای متولی وظیفه مرمت و نگهداری از بناهای تاریخی را برعهده دارند که متأسفانه در این راستا کم‌کاری شده و بسیاری از بناهای با ارزش استان در حال تخریب است و برای حفاظت آنها، یکی از برنامه‌های ما این است مالکیت یا حق بهره‌برداری از آنها به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی واگذار شود تا با عزم جهادی بتوانیم آن بناها را مرمت و حفاظت کرده و برای آن بناها کاربری فرهنگی و گردشگری مناسب تعریف کنیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان‌غربی، در ادامه از رسانه‌ها برای همراهی در حفاظت و نگهداری از آثار تاریخی و توسعه گردشگری استان تشکر و قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • بازدید وزیر کشور از پروژه‌های سازمان نوسازی شهر تهران
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • استمرار عملیات‌های عمرانی و اجرایی شهرداری سمنان
  • اجرای ٢٠ پروژه عمرانی-زیرساختی منطقه ویژه لامرد در سال ١۴٠٢
  • اجرای ۸ پروژه عمرانی در پیربازار با اعتبار ۴ میلیارد تومانی
  • ضروت تسریع در اجرای پروژه فیبرنوری در خوزستان
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی