Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از قبل در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده‌اند، گفت: سیاست‌های امریکا در همه مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، محمدرضا نقدی در جمع علمای شیعه و سنی استان گلستان، اظهار کرد: چهل سال از انقلاب گذشته و هر روز ملت ما قدرتمندتر از گذشته در این راه پیش رفته و در طرف مقابل دشمنان ما خار و ذلیل شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این ۴ دهه هر چه آمریکا گفته، عکس آن اتفاق ‌افتاده و انقلاب اسلامی هیبت ظاهری آمریکا را شکسته ‌و امروز آمریکا از ما تشکر می‌کند که پهپاد بدون سرنشین ما را زدید، اما هواپیمای نظامی سرنشین‌دار را نزدید.

معاون هماهنگ کننده سپاه در ادامه تصریح کرد: این مهم نشان از این دارد که سیاست‌های آمریکا در همه مولفه‌های قدرت با شکست مواجه شده ‌و آمریکایی‌ها حتی نمی‌توانند آتش جنگل‌های خود را خاموش کنند.

نقدی افزود: علت قدرت و پیشرفت ما و شکست خوردن ذلیلانه آمریکا، اتصال و توکل به خداوند متعال و وحدت و یکپارچه بودن ما ملت ایران است

وی افزود: ملت ما با ایجاد وحدت، قدرت خداوند را متجلی کرد و به آیه شریفه " إِنْ تَنْصُرُوا اللَّهَ یَنْصُرْکُمْ وَیُثَبِّتْ أَقْدَامَکُمْ" عمل کرد. لازمه ادامه راه انقلاب همین دو مولفه اتصال به خداوند و حفظ وحدت است و ما با همین رویکرد به یاری خداوند متعال تا آزادسازی قدس پیش خواهیم رفت.

معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: دشمن هم همین را دریافته و می‌خواهد این وحدت را برهم بزند؛ اما شکی نیست که همانند گذشته هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی که دو لبه یک قیچی هستند و هر دو مشغول اجرای سیاست‌های آمریکا و دشمنان اسلام ناب هستند.

نقدی اظهار کرد: بانوی شهیده‌ای که در منا شهید شد از اقوام شما قوم شریف ترکمن بود که به نیابت از رهبر فرزانه انقلاب به حج رفته بود و این سند افتخار آفرین وحدت ماست. شیعه واقعی و سنی راستین در همین ماجرای دفاع از حریم آل‌الله در سوریه دوشادوش هم با داعش جنگیدند و  ما شهید مدافع حرم اهل سنت داریم.

کد خبر 396557

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار نقدی محمدرضا نقدی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!

دریافت 10 MB

"به CCN و همکارانم پیشنهاد می‌کنم به غزه نگاه کرده و کودکانی که دست‌ها و پاهای خود را از دست داده‌اند، نشان دهند."

دیگر خبرها

  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • حج امسال، حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند / یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • حج امسال حج برائت از دشمن جنایتکار صهیونیستی و حامیانش/حجاج باید بتوانند منطق قرآنی برائت ابراهیمی را برجسته‌تر از همیشه نشان دهند/یاد خدا و وحدت؛ دو عنصر اصلی حج
  • بلینکن خطاب به نتانیاهو: عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • عملیات نظامی در رفح با مخالفت واشنگتن مواجه می‌شود
  • شوراهای اسلامی نماد خرد جمعی و وحدت هستند
  • بورل: آمریکا جایگاه مسلط خود را از دست داده است
  • خودتخریبی در نظام های سیاسی
  • فیلم| انتقاد تند سناتور آمریکایی از سیاست آمریکا در قبال جنایات در غزه؛ وقت آن رسیده به صدای مردم آمریکا گوش دهیم!