Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@03:22:12 GMT

اختلال 9 ماهه در خدمات تبادل پیامک آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۴۰۸

اختلال 9 ماهه در خدمات تبادل پیامک آمریکا

شرکت های مخابراتی آمریکا نقص فنی در رایانه های سرور یک شرکت خاص را عامل تاخیر نه ماهه در زمینه به مقصد رسیدن هزاران پیامک اعلام کرده اند.

بیش از ۱۶۸ هزار آمریکایی از دریافت پیامک بعد از گذشت نه ماه در روزهای اخیر خبر داده اند. علت این مساله نقص فنی در سرورهای شرکت Syniverse اعلام شده که خدمات تبادل پیامک خود را به بسیاری از اپراتورهای تلفن همراه در آمریکا ارائه می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت یادشده هر ماه بیش از ۶۰۰ میلیارد پیامک را در سرتاسر آمریکا رد و بدل می کند و مدعی است در ۹۹.۸ درصد از موارد پیامک ها بدون مشکل به دست گیرنده می رسند. اما ظاهرا این بار نتوانسته صدها هزار پیامک را که به مناسبت روز ولنتاین در آمریکا ارسال شده بودند را به مقصد برساند.

این شرکت در وب سایت خود اعلام کرده که سرور آن در تاریخ ۱۴فوریه سال ۲۰۱۹ دچار مشکل شده و لذا نتوانسته پیامک های ارسالی را به مقصد برساند. این سرور در تاریخ ۷ نوامبر به شرایط عادی بازگشت و پیامک های در صف مانده به گیرندگان تحویل داده شدند.

Syniverse بابت وقوع این مشکل از کاربران عذرخواهی کرده و افزوده که در حال بررسی رویه های داخلی خود است تا از وقوع مشکل مشابه در آینده جلوگیری شود./مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟

یک منبع آگاه ضمن رد ادعای مذاکرات مستقیم بین ایران و آمریکا گفت: تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان است.   یک منبع آگاه در گفت‌وگو با ایرنا ضمن اشاره به برخی ادعاها درخصوص مذاکرات مستقیم نمایندگان ایران و آمریکا گفت: هیچ مذاکره مستقیمی بین ایران و آمریکا برقرار نیست و تبادل پیام‌ها صرفا در چهارچوب تعریف شده در جریان می‌باشد.   وی تاکید کرد: مذاکرات رفع تحریم با کشورهای عضو برجام توسط علی باقری کنی به عنوان مذاکره کننده ارشد هسته ای جمهوری اسلامی ایران دنبال می‌شود.   اخیرا برخی رسانه‌ها با انتشار اخباری مدعی مذاکره مستقیم مقامات کشورمان با طرف آمریکایی و برخی تغییرات در سازوکارهای مذاکراتی شدند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خاطره وزیر خارجه اسبق: رهبری اجازه مذاکره مستقیم با آمریکا را دادند ولی احمدی نژاد مانع شد (فیلم) با ترامپ چه کنیم؟ / مذاکرات موازی قبل از انتخابات آمریکا آمریکا : مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم؛ نه در نیویورک و نه در هیچ کجای دیگر / درباره روش‌های ارتباطمان با ایران نظری نمی‌دهیم

دیگر خبرها

  • طرح آمریکا و ۱۷ کشور دیگر برای آتش‌بس در غزه
  • طرح پیشنهادی آمریکا و ۱۷ کشور دیگر به حماس درباره غزه
  • پیامک هایی که رویای لاغری تبلیغ می کنند
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • ضرر ۳۵۵ میلیون دلاری بوئینگ
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی لواسان و چمدان‌هایی که دیرتر به مقصد رسیدند
  • آیا مذاکرات مستقیم میان ایران و آمریکا در جریان است؟
  • خاندوزی چند هفته قبل از وزیر شدن: شش ماهه مشکل گرانی‌ها حل می‌شود
  • شارژ گران پیامک‌های بانکی؟