Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@13:05:48 GMT

گذر موفق از شرایط کنونی در گرو همدلی است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۱۶۷۳

گذر موفق از شرایط کنونی در گرو همدلی است

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان گفت: گذر موفق از شرایط کنونی در گرو همدلی و همراهی است و حفظ این همدلی زمینه ساز شتاب روند پیشرفت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ فرامرز نیک‌سرشت در بازدید از شرکت کالسیمین، افزود: با توجه به تحریم شرکت‌های بزرگی چون کالسیمین ضروری است مدیران و نمایندگان کارگری واقعیت‌های موجود را به منظور آگاهی بیشتر کارگران و همراهی بیش از پیش آن‌ها تشریح کنند تا برای عبور از تنگناها، راه هموارتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار کرد: اگر امروز شرکت کالسیمین‌ همچنان به تولید خود ادامه می‌دهد نشان از تعهد، تخصص و مسئولیت پذیری تیم مدیریتی جدید است که بدون کمترین سستی و سرخوردگی فعالیت می کنند و تسلیم مشکلات ناشی از تحریم‌های ظالمانه نمی‌شوند.

نیک سرشت با بیان اینکه همه چیز را باید در چارچوب قانون و مقررات پیگیری کرد، گفت: شواهد نشان می‌دهد که نمایندگان و قاطبه‌ کارگران همراهی دلسوزانه‌ای با مدیریت مجتمع دارند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری زنجان با بیان اینکه شرکت کالسیمین یکی از شرکت خوب و خوشنام استان است، عنوان کرد: نباید در چنین مجموعه‌هایی کوچکترین حاشیه ای ایجاد شده و به امر تولید آسیب بزند چرا که در این صورت از اقتصاد خود کارگران گرفته تا مسائل کلان دچار ضرر و زیان می‌شود.

نیک‌سرشت افزود: ما به عنوان مسئولان دولتی استان هرچه در توان داشته باشیم و هر کمکی از دستمان برآید برای فعال ماندن واحدهای تولیدی دریغ نخواهیم کرد.

 

بیشتر بخوانید: حفظ وحدت و همدلی ؛ بسترساز توسعه پایدار آذربایجان غربی است جامعه دچار همدلی موجی/ دنیای مجازی کشور را قرق کرده /نبود شناخت و آگاهی درست از همدلی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: همدلی گذر موفق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۱۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ عسکریان در مراسم اختتامیه بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق کشور با قدردانی از شرکت‌های حامی این کنفرانس، گفت: در ایام برگزاری همایش، ۱۶ کارگروه تخصصی و چهار میزگرد در صنعت برق با همکاری بخش خصوصی و دولتی برگزار شد که آمار بسیار خوبی است.

وی افزود: این کنفرانس از سال ۷۷ شروع به کار کرده و تاکنون دستاورد‌های بسیار خوبی در صنعت برق داشته است.

عسکریان ادامه داد: این رویداد تنها کنفرانسی است که کاملا با صنایع در ارتباط است و نتایج علمی خیلی موفقی دارد.

وی گفت: نمایشگاه جانبی این کنفرانس باعث شد ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شرکت‌های بزرگ فعال در حوزه برق بیشتر دیده شود.


دیگر خبرها

  • ارائه ۲۰۰ مقاله در کنفرانس بین المللی برق به میزبانی زنجان
  • لزوم پرداخت پاداش افزایش تولید به کارگران در واحدهای تولیدی
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • طعنه سنگین مجری صداوسیما به دولت رئیسی: خیلی موفق بودید؟ | فیلم
  • متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از مطالبات جدی خانه کارگر است
  • برخی بی تدبیری‌ها باعث استمرار مشکلات کارگران می‌شود
  • سخت و زیان‌آور بودن مشاغل کارگران بررسی شود
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • دستور استاندار زنجان برای پیگیری طبقه‌مندی مشاغل
  • توجه به نیاز کارگران امری ضروری است