Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@04:56:20 GMT

نصر اصفهانی: آماده مبارزه با اسرائیل هستیم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۲۱۰۹

نصر اصفهانی: آماده مبارزه با اسرائیل هستیم

فرمانده ناحیه بسیج امام صادق گفت: مقام معظم رهبری و بسیجیان و سربازان امام زمان (عج) عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و بر اساس گفته مقام معظم رهبری که اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، این رزمایش به نام "الی بیت المقدس مزین" شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ دوم محمد نصر اصفهانی صبح امروز در نشست خبری رزمایش الی بیت المقدس، ضمن گرامیداشت هفته وحدت اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد تاسیس بسیج  و به یاد حماسه سازی های بسیج در دفاع مقدس، رزمایشی با عنوان "الی بیت المقدس" در اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقام معظم رهبری، بسیجیان و سربازان امام زمان(عج) عاشق مبارزه با اسرائیل هستند و بر اساس گفته مقام معظم رهبری که "اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید" این رزمایش به نام الی بیت المقدس مزین شده است. ما بسیجیان شهر اصفهان به سهم خود با تشکیل گردان های بیت المقدس آمادگی خود را برای مبارزه با رژیم اشغالگر قدس اعلام می‌ کنیم و هر زمان که فرمانده کل قوا اعلام کنند، در مقابل رژیم اشغالگر می ایستیم و باعث حذف اسرائیل خواهیم شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق(ع) ادامه داد: این رزمایش در دو مرحله با حضور ۶۰ گردان در سراسر اصفهان اجرا می شود که مرحله اول آن ۲۳ و۲۴ آبان‌ماه در منطقه رزمایش برگزار می شود و مرحله دوم آن نیز در روز پنجم آذرماه با عنوان اقتدار بسیج در شهر اصفهان برگزار می شود.

کد خبر 396547

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بیت المقدس امام صادق ع رزمایش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۲۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، حجت الاسلام مهدی پورآرین معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد قزوین گفت: این نمایشگاه  با هدف تمرکز بر فعالیت‌های مهدوی در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی در طبقه همکف کتابخانه مرکزی دانشگاه برپا شده است.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه ۸ غرفه با موضوعات خداشناسی، مکتب اهل بیت (ع)، شناخت واقعی امام زمان (عج)، تاریکی‌های عصر ظهور و فتنه‌های آخر زمان فعال است.

معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری گفت: این نمایشگاه می‌تواند با حضور استادان برجسته در حوزه مهدویت به استادان، دانشجویان و کارکنان این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های استان و دانش آموزان در حوزه‌های پژوهش، آموزش، فرهنگی و تبلیغی ارائه خدمات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کارگران فولاد اکسین ثابت کرده‌اند در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیشرو هستند / همه روزهای سال، "روز کارگر" است
  • چهره فقاهت و قرآنی رهبر انقلاب به جهان معرفی می‌شود
  • مهم‌ترین بیانات رهبر انقلاب در دیدار با معلمان از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۳
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • در جامعه کارگری نخبگانی داریم که مورد بی توجهی قرار می‌گیرند
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»