Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، همزمانی که خودرو‌های لوکس و گران‌قیمت در بازار ایران خرید و فروش می‌شوند، موتورسیکلت‌های چند صد میلیونی هم برای خودشان برو بیایی دارند. در این گزارش به معرفی گرانترین و لوکس‌ترین موتور‌های موجود در بازار ایران پرداخته‌ایم.

در میان وسایل نقلیه، موتور سیکلت‌های برند از نشانه‌های سبک خاصی است که در اصطلاح «عشق موتورها» و «موتور بازها» همواره در جستجوی آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر در سال‌های نه چندان دور، تعداد معدودی از مارک‌ها و برند‌های موتور سیکلت، سری در سر‌ها داشتند، اما امروزه شاهد تنوع موتور‌های آنچنانی در بازار موتور سیکلت فروش‌های تهران همچون گمرک، خیابان هلال احمر و... هستیم که مشاهده قیمت‌های آنها، قطعا شما را شوکه می‌کند.

موتورسیکلت‌های لوکس و گران‌قیمت برای مشتریانی که فروشنده‌ها آن‌ها را «بچه پولدار» خطاب می‌کنند، کارکرد‌های مختلفی دارند. بخش قابل‌توجهی از مشتریان، موتور‌های گران‌قیمت زیر ۲۵۰ سی‌سی را برای تردد در خیابان‌ها می‌خرند و کارشان دوردور کردن در اتوبان‌هاست.

«یاما‌ها R ۱» که قیمتی بین ۲۰۰ تا ۳۵۰ میلیون تومان دارد، یکی از همین موتورهاست و به‌دلیل ظاهر جذابی که دارد یکی از موتورسیکلت‌های مورد علاقه موتورباز‌ها محسوب می‌شود. قیمت این موتور تا قبل از گرانی دلار، بین ۸۰ تا ۹۰ میلیون تومان بود. «کاوازاکی ولکان ۱۷۰۰»، یکی دیگر از موتور‌های گران‌قیمت در بازار به شمار می­‌رود که سال قبل به قیمت ۱۸۰ میلیون تومان فروخته می‌شد. اما این موتور امسال با قیمتی حدود ۲۵۰ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. موتور سیکلت سنگین RC ۸، ۱۲۰۰ هم که روی آگهی‌های دیوار خودنمایی می‌کند، با نرخی حدود ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. «V MAX» هم جزو موتور‌های لوکس و لاکچری است که قیمتی حدود ۴۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت انواع موتور سیکلت در بازار تهران

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فناوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول

هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

به گزارش مشرق، قیمت تخم مرغ در بازار روز برای تاریخ ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد که بر اساس آن هر بسته تخم مرغ ۲۰ عددی ۹۵ هزار تومان است.

قیمت تخم مرغ بسته بندی شده در بسته ۳۰ عددی ۱۱۴ هزار تومان است برای خرید بسته ۱۸۰ عددی هم باید ۶۴۰ هزار تومان پرداخت کنید. بر این اساس خرید بسته های بزرگ تر تخم مرغ به صرفه تر خواهد بود.

قیمت هر شانه تخم مرغ ۶ عددی هم امروز ۱۰۵ هزار تومان اعلام شده است.

عده ای از افراد ترجیح می دهند از تخم مرغ دو زرده استفاده کنند این محصول بر این اساس هر بسته ۳۰ عددی تخم مرغ دو زرده در بازار ۵۹۹ هزار تومان قیمت دارد.

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن گفت: با افزایش حداقل ۱۰۰ هزارتنی تولید تخم مرغ نسبت به سال قبل پیش بینی می‌شود که تولید به یک میلیون و ۳۰۰ هزارتن برسد. رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغداران میهن نرخ منطقی هر عدد تخم مرغ فله در خرده فروشی‌ها را حدود ۴ هزارتومان اعلام کرد و افزود: عرضه با نرخ های بالاتر گرانفروشی است.

نام محصول وزن قیمت / تومان
تخم مرغ زرده طلایی ۳۰ عددی ۱۱۴٫۱۲۰
تخم مرغ درشت کارتن ۱۸۰ عددی ۶۴۰٫۰۰۰
تخم‌مرغ زرده طلایی ۲۰ عددی ۹۵٫۶۰۰
تخم مرغ دو زرده ترخون بانو ۶عددی ۱۰۵٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۵۰ عددی ۱٫۰۰۰٫۰۰۰
تخم مرغ دو زرده ۳۰عددی ۵۹۹٫۰۰۰

منبع:اقتصادآنلاین

دیگر خبرها

  • پرچمداران سامسونگ در یک‌قدمی ۱۰۰میلیون تومانی/ جدول قیمت‌ها
  • ترمز ریزش قیمت خودرو کشیده شد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک و دنا + جدول
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • مرگ جوان صومعه سرایی هنگام حرکات نمایشی با موتور
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • قیمت تخم مرغ چند شد؟ +جدول
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت+ جدول
  • افت قیمت در اغلب خودروهای داخلی و مونتاژی + جدول
  • ادامه روند نزولی قیمت خودرو در بازار؛کدام خودرو ۴۰ میلیون تومان ارزان شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت خودرو امروز ۵ اردیبهشت +جدول