Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه اجلاس آیونز گفت: رزمایش امنیت دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند (آیونز) به ابتکار جمهوری اسلامی اواخر سال جاری برگزار می شود. ۲۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

امیر دریادار محمد رضا عزیزی درگفتگوی اختصاصی با خبرگزاری تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: اجلاس آیونز از سال 2008 به پیشنهاد هندوستان تشکیل و بر همکاریهای دوستانه تاکید دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایجاد، ارتقا و گسترش امنیت دریایی و اشتراک گذاری اطلاعات مهمترین اهداف تشکیل این اجلاس است.
معاون نیروی دریایی ارتش گفت: ایران از سال 2018 عهدهدار ریاست دوسالانه اجلاس شده و در این زمان ریاست کارگروه امنیت دریایی نیز بر عهده گرفتیم.

آغاز رزمایش بین‌المللی دریایی در العقبه و خلیج‌فارس با مشارکت عربستان و متحدانشمعاون سازمان پدافند غیرعامل‌‌: رزمایش‌های متعدد ‌سایبری در کشور اجرا می‌شودرزمایش «الی بیت‌المقدس» بسیج در اصفهان برگزار می‌شود
 وی اضافه کرد: در همین راستا توانسته ایم یک اقدام عملی مهم را در کارگروه به تصویب برسانیم و آن هم انجام یک رزمایش در سطح آیونز است.
عزیزی تصریح کرد: این رزمایش اواخر سال جاری در محدوده شمال اقیانوس هند و دریایی عربی اجرا و عملیاتی ضد دزدی دریایی است.
فیلم مصاحبه را ادامه ببینید:

تصویر بردار:فاطمه رستخیزگزارشگر:میثم میرزادهانتهای پیام/862/ ت R7555/P/S6,58/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای حمله به کنسولگری ایران در دمشق را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای در بیست و یکمین اجلاس خود در آستانه پایتخت قزاقستان با اعلام استقبال از حضور وزیر دفاع کشورمان به عنوان عضو اصلی این سازمان، به صورت یکپارچه و اجماعی حملات تروریستی اخیر در روسیه، سوریه، پاکستان و همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را در بیانیه پایانی محکوم و با خانواده قربانیان این حملات تروریستی ابراز همدردی کردند.

وزرای دفاع کشورهای عضو سازمان همکاری‌های شانگهای همچنین نسبت به رشد تروریسم بین‌المللی و تهدیدات جدید آن اعلام نگرانی و بر تقویت روابط دفاعی کشورهای عضو شانگهای تاکید کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ویدیو/ ارتقای اقتصاد مکمل میان ایران و کشورهای آفریقایی
  • محکومیت حمله به کنسولگری ایران در دمشق در اجلاس وزرای دفاع عضو شانگهای
  • توسعه خطوط کشتیرانی به غرب و جنوب آفریقا
  • وقوع حادثه امنیت دریایی در خلیج عدن
  • اجلاس روسای FIU کشورهای عضو بریکس در کشور روسیه برگزار شد
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • هشدار مسکو در مورد پیامدهای خطرناک رزمایش‌های ناتو نزدیک مرزهای روسیه
  • رزمایش واکسیناسیون ۲۵۰ هزار راس دام در استان فارس برگزار شد
  • رزمایش دریایی مشترک سوریه و روسیه آغاز شد
  • احمدیان اهداف سفرش به روسیه را تشریح کرد