Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی از قصد این کمیسیون برای ارسال نامه‌ای به وزارت ورزش برای به تعویق انداختن انتخابات ریاست فدراسیون والیبال خبر داد.

بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیته فرهنگی کمیسیون اصل ۹۰ روز گذشته جلسه‌ای را با معاونین مربوطه وزارت ورزش داشت؛ در این جلسه درباره انتخابات فدراسیون والیبال بحث و بررسی شد و عنوان شد آقای داورزنی معاون توسعه ورزش های قهرمانی وزارت ورزش که کاندیدای ریاست فدراسیون والیبال بوده به عنوان ریاست کمیته‌ای انتخاب شده که تخصص و توانمندی کاندیدای ریاست فدراسیون را احراز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته آقای داورزنی دیروز از معاونت وزارت ورزش استعفا داده اما استعفای ایشان بعد از بررسی  صلاحیت کاندیدا در این کمیته بوده؛ بنابراین احراز صلاحیت مجددا کاندیدا لازم است که در همین راستا کمیسیون اصل ۹۰ این موضوع را به وزیر ورزش انتقال داده و با ایشان مکاتبه خواهد کرد؛ البته دوستان  حوزه وزارت قرار است نتیجه جلسه را به آقای وزیر منتقل کنند و ما هم نامه‌ای به آقای وزیر خواهیم نوشت تا این انتخابات به تعویق بیفتد.

به گفته وی، جلسه بعدی کمیسیون اصل ۹۰ برای بررسی این موضوع تا دو هفته دیگر برگزار خواهد شد.

پارسایی همچنین درباره برخی حواشی مربوط به فدراسیون چوگان نیز گفت: چند وقت پیش طبق اساسنامه مجمع عمومی این فدراسیون خانمی را به ریاست فدراسیون چوگان انتخاب کرد؛ متاسفانه مدتی بعد افرادی به صورت خلاف اخلاق و قانون به زندگی خصوصی ایشان سرک کشیدند و عکس‌های حریم خصوصی ایشان را  منتشر کنند. این موضوع باعث شد قبل از  اتمام دوره ایشان جلسه مجمع عمومی خارج از روال قانونی تشکیل شود؛ البته وزارت اطلاعات در اعلام نظری این نوع سرکشی به زندگی خصوصی افراد را ناشایست دانست. کمیسیون اصل ۹۰ به حراست وزارت ورزش نامه‌ای نوشت و خواستار شناسایی خاطیان و برخورد با آنها شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ در پایان با اشاره به خلاءهای قانونی فدراسیون‌ها و ضرورت بازنگری در آنها خصوصا نظارت بر وضعیت مالی آنها تصریح کرد: حساب‌های مالی فدراسیون‌ها کاملا غیر شفاف است و لازم است وزارت ورزش برای شفاف سازی وضعیت مالی فدراسیون‌ها تدبیر کند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: کمیسیون اصل 90 والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش گفت: پیرو دستور وزیر درباره برخی اتفاقات رخ داده، با قید فوریت جلسه‌ای با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدمحمد‌شروین اسبقیان با اشاره به دستور وزیر ورزش خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال برای بررسی اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها، گفت: وزیر ورزش و جوانان بنده را برای پیگیری تا اخذ نتایج ملموس مکلف کرده است که در همین راستا، طی تماس تلفنی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم، او هم از این موضوع استقبال کرد و‌ مقرر شد با قید فوریت جلسه‌ای با حضور من، رئیس فدراسیون فوتبال و ارکان انضباطی و اخلاقی به منظور ورود جدی به این مسئله برگزار شود و بررسی و آسیب شناسی عمیق صورت بگیرد.

وزیر ورزش خطاب به تاج:کرامت بانوان زیر سؤال رفته،رسیدگی کنید

معاون توسعه‌ ورزش قهرمانی و حرفه‌ای تاکید کرد: انتظار ما از مدیران باشگاه‌های ورزشی در سراسر کشور ‌در تمامی سطوح، این است که موضوعات فرهنگی دغدغه‌ اصلی آنها باشد تا ورزش در مسیر ارزش‌ها در جامعه تسری پیدا کند.

اسبقیان گفت: نتایج جلسات و فرآیندهای بررسی این موضوع به مردم عزیز اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انصراف قالیباف از نمایندگی مجلس جدی است؟ /برنامه ریزی ۵ ساله برای ورود به انتخابات ۱۴۰۸ /دولت رئیسی علیه قالیباف دست به کار شد
  • پرتاب حدادی به صندلی ریاست/ من تنها، شما همه!
  • ژیمناستیک و «پرش» از روی انتخابات/ فرود «آرام» نیاز رشته مادر است
  • دبیران احزاب در رقابت انتخاباتی کمیسیون ماده ۱۰ حضور دارند
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • سه رقیب جدید قالیباف در کرسی ریاست مجلس؛ وزرای احمدی نژاد به صف شدند