Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@05:36:34 GMT

صیادمنش به اردوی تیم ملی امید اضافه شد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۳۳۹۶

صیادمنش به اردوی تیم ملی امید اضافه شد

اردوی تیم ملی امید در اندونزی با اضافه شدن تنها لژیونر باقی مانده تکمیل شد.

الله‌یار یادمنش پس از یونس دلفی و مهدی مهدی‌خانی با معرفی خود به حمید استیلی در اردوی اندونزی، به جمع ملی‌پوشان تیم ملی امید پیوست و این تیم را در اردوهای اندونزی و قطر همراهی خواهد کرد. این اولین حضور صیادمنش در اردوهای تیم ملی امید از سال ۱۳۹۸ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی امید فوتبال ایران ابتدا در اردوی اندونزی خود ۲ دیدار دوستانه با تیم المپیک این کشور برگزار خواهد کرد و سپس راهی دوحه می‌شود تا دیدار دوستانه‌ای با تیم امید این کشور انجام دهد. پس از آن نیز شاگردان استیلی جهت بازی‌های مرحله آخر مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ راهی تایلند می‌شوند.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۳۳۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا

به گزارش همشهری آنلاین در چارچوب دیدارهای هفته سی و پنجم ژوپیر لیگ بلژیک و پنجمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا، تیم وسترلو با بهره‌مندی از اللهیار صیادمنش در فهرست نفراتش، از ساعت ۲۲ امشب (به وقت ایران) در استادیوم هت کویپیه، تیم چهارم جدول در مرحله گروهی پلی‌آف دیدار می‌کند.

اللهیار صیادمنش که در دو هفته اخیر ژوپیر لیگ بلژیک مقابل میشلن و استاندارد لیژ دور از ترکیب وسترلو بوده و فرصت کمی برای بازی داشته، امشب هم در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش حاضر نیست و جزء نفرات ذخیره قرار گرفته است.

مهاجم ایرانی وسترلو که در زمستان گذشته به این باشگاه بلژیکی اضافه شد و در ژوپیر لیگ ۱۱ بازی انجام داده، هنوز موفق به گلزنی یا پاس گل نشده که پیش از آن هم در هال سیتی در فصل جاری نتوانسته بود این کار را انجام بدهد.

یاران اللهیار صیادمنش در مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک سه شکست و یک تساوی داشتند و با ۱۶ امتیاز در قعر جدول این مرحله قرار گرفته‌اند.

کد خبر 846804 برچسب‌ها ویژه ورزشی لژیونرهای فوتبال

دیگر خبرها

  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس
  • روزگار بحرانی یاران صیادمنش: 9 بازی 3 امتیاز
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • پرتاب اوت های دقیق و دیدنی پراتاما آرهان، بازیکن جوان تیم ملی اندونزی / فیلم
  • استقبال ویژه اردوهای مدارس از مجموعه ارم سبز
  • آغاز اردوی تیم ملی دانشجویان ایران با حضور 53 بازیکن