Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، برای بیشتر بازیگران سینمای جهان، معروف بودن و شهرت یک هدف است. رویای تبدیل شدن به یک بازیگر بزرگ، فوق العاده محبوب و بسیار مشهور دقیقا همان چیزی است که خیلی‌ها آن را آرزو می‌کنند. با این حال برخی بازیگران هالیوودی هستند که به هیج وقت شهرت را نمی‌خواهند و از آن متنفر هستند در حالی که ممکن است در ابتدا، رویای شهرت و محبوبیت عالی به نظر برسد اما بسیاری از بازیگران از مشهور بودن خسته می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا این موضوع ممکن است به دلیل حضور همیشگی پاپاراتزی‌ها (عکاس‌هایی که برای گرفتن عکس‌های جذاب از هنرپیشگان هر کاری انجام می‌دهند) و عدم وجود حریم شخصی باشد، معروف بودن همیشه آن طور که عالی به نظر می‌رسد نیست.

بازیگرانی که با نقش‌های خاصی معروف هستند گاهی واکنش‌های شدیدی را از سوی مخاطبان دریافت می‌کنند. شاید نادیده گرفتن این تعداد از بازیگران آسان باشد، اما شهرت آن‌ها به معنای رضایت آن‌ها از زندگی نیست. در ادامه با تعدادی از این بازیگران آشنا می‌شویم.

کریس اوانز
او  برای بازی در نقش مثبت و ابرقهرمانی «کاپیتان آمریکا» شناخته می‌شود. او به قدری از شهرت خود نفرت داشت که میگفت بعد از اتمام پروژه‌های مارول بازیگری را ترک می‌کند. اگرچه او هنوز به بازیگری ادامه می دهد، اما معتقد است که در آینده در فیلم‌های کمتری بازی خواهد کرد و به سمت کارگردانی می‌رود.

دنیل کریگ
شاید برای کسی که در آینده‌ای نزدیک با فیلمی از دنیای جیمزباند به نام «زمانی برای مردن نیست» به پرده نقره‌ای باز می‌گردد کمی تنفر از شهرت عجیب باشد. او پس از اولین ایفای نقش خود در این فیلم معتقد بود فشاری که مشهور بودن به وی وارد می‌کند را به تدریج احساس می‌کند چراکه ورود به حریم شخصی وی در این سال‌ها بسیار زیاد شده است.

جک گلیسون
او در سریال «بازی تاج و تخت» بازی کرده بود و به گفته خودش بار‌ها برای نقشی که داشت مورد تمسخر قرار گرفته است. او پس از مرگ شخصیتش در فصل چهارم این سریال نقس راحتی می‌کشد. آخرین فعالیت سینمایی او به ۱۰ سال قبل باز می گردد و پس از سریال «تاج و تخت» بازیگر در سینما و شبکه‌های استریم کناره گیری کرده است.

رابرت پتیسنون
حتی بازیگری که به عنوان بتمن جدید سینما معرفی شده نیز در چنین شرایطی قرار دارد. او می‌گوید از ابتدا نیز قصد مشهور شدن نداشته است و حالا شهرت باعث شده که او احساس منزوی بودن و تنهایی بکند. او با فیلم سینمایی «گرگ و میش» به شهرت رسیده و در گذشته نیز نسبت به بازی در این فیلم ابراز پشیمانی کرده که شاید به دلیل مشهور کردن اوست.


آن هاتوی
او در طی این سال‌ها مورد نفرت مخاطبان زیادی قرار گرفته است و بعد از بردن جایزه اسکار برای فیلم «بینوایان» همه چیز بدتر شد. او بسیار شهرت دارد، اما همیشه به دلیل نگرش هایش و عدم فروتنی مورد نفرت بوده است. او دلیل این نفرت را عدم توانایی در کنترل شهرت خود عنوان کرده است.


ادریس آلبا
او که برای نقش آفرینی در فیلم‌های سینمایی «ثور»، «برج تاریک»، «هابز و شاو» و سریال «لوتر» شناخته می‌شود یکی از بازیگران محبوب هالیوود است، اما به گفته او، شهرت دست و پایش را بسته و نمی‌تواند هر کاری که دوست دارد انجام دهد. او علاقه زیادی دارد تا یک رپر یا موزیسین باشد.


جانی دپ
جانی دپ در طی سال‌های گذشته بعد از بردن سگ به استرالیا به طور قانونی و طلاق از همسرش آمبر هرد کمی از نظر شهرت افت کرده و این روز‌ها با اتهاماتی که همسر سابقش به وی زده روبرو شده است. او از بازیگری متنفر است، اما معتقد است که نمی تواند با آن مبارزه کند. دپ می‌گوید او می خواهد خودش باشد، اما شهرت به او اجازه چنین کاری را نمی‌دهد.

جرج کلونی
کلونی از بازیگران مشهور هالیوودی است و در فیلم یازده یار اوشن،‌ای برادرم کجایی و چندین فیلم دیگر خوش درخشید. اما وقتی صحبت از شهرت می‌شود او می‌گوید که از آن متنفر است. کلونی می‌گوید تنها چیزی که می خواهد انجام دهد این است که در یک پارک بدون اذیت شدن قدم بزند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سینمای جهان فیلم سینمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوای موسیقی خراسان خاموش شد

استاد عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان جمعه- ۱۴ اردیبهشت‌ماه- پس از تحمل یک دوره بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.

هوشنگ جاوید نویسنده و پژوهشگر موسیقی نواحی و آیینی ایران در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: «فریاد نسل قدیم خراسان شمالی هم رفت. همین الان باخبر شدم که استاد عیسی قلی پور پیشکسوت بخشی‌های ترک خراسان شمالی هم درگذشت و دوتارش را و دوستانش را و جامعه هنر ایران را تنها گذاشت. تسلیت به که باید گفت؟!»

عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، او در کنار پدرش (سلیمان) که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت، سپس نزد حسن یزدانی مشهور به حسن بخشی، یادگیری‌های خود را در زمینه موسیقی نواحی خراسان کامل کرد.

قلی پور خواننده گویش‌های ترکی بجنوردی، کرمانجی، فارسی و ترکمنی، بیش از شصت سال خنیاگر نغمه‌های مختلف خراسانی و آیین‌های مذهبی منطقه شمال خراسان بود. وی در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند فقید است.

این هنرمند گواهینامه درجه یک هنری را سال ۱۳۹۵ از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی دریافت کرد و سال ۱۳۹۸ اداره میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری خراسان شمالی نخستین کاشی ماندگار در بجنورد را بر سردر منزل عیسی قلی پور نصب کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری موسیقی و هنرهای تجسمی

دیگر خبرها

  • آزارهای جنسی در هالیوود + موشن گرافیک
  • پدیده جدید تیک تاک؛ زن عجیبی که ۱۰ فرزند از هشت مرد مختلف دارد!
  • لبخند زیبا و جذاب، راز جذابیت لبخند بازیگران چیست؟
  • استایل و پوشش متفاوت بازیگران زن در پشت‌صحنه یک تئاتر | تصویر
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • چهره‌هایی که برای بدرقه گزارشگر سرشناس ورزشی آمدند | از حمید استیلی تا مهدی تاج و...|‌ تصاویر
  • چرا ابن بابویه قمى به شیخ صدوق مشهور شد؟ + فیلم
  • (ویدئو) نحوه درست کردن غذای مشهور اندونزیایی با سرخ کردن موز
  • نوای موسیقی خراسان خاموش شد