Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، براساس تاریخ جدید قرار است دو تیم روز دوشنبه ۴ آذرماه و رأس ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه به مصاف یکدیگر بروند.

در همین ارتباط علی دهقانی معاون ورزشی باشگاه نساجی مازندران توضیح داد: خدمت هواداران محترم و دوست‌داشتنی نساجی باید عرض کنم ابتدا قرار بود بازی ما با استقلال تهران روز جمعه اول آذرماه سال‌جاری برگزار شود اما در ادامه عنوان شد این دیدار به روز دوشنبه ۴ آذرماه موکول شده است، بلافاصله پس از تغییر تاریخ این مسابقه، سازمان لیگ اعلام کرد به غیر از مسابقه نساجی و استقلال تهران، بازی سایپا و شاهین شهرداری بوشهر، ذوب آهن و فولاد خوزستان نیز دچار تغییر شده که دلیل اصلی آن بازی تدارکاتی تیم امید ایران برابر امید قطر در روز ۳۰ آبان‌ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از اعتراض رسمی از کادر محترم فنی استعلام لازم را گرفتیم و همان‌طور که هواداران مطلع هستند در حال حاضر باشگاه نساجی مازندران با کمبود بازیکن مواجه است و ما هم در تیم امید علی شجاعی را به‌عنوان نماینده خود داریم.

چنانچه می‌خواستیم در همان تاریخ اول آذرماه به مصاف استقلال برویم، قادر به استفاده از این بازیکن نبودیم، مضاف بر اینکه ۵ بازیکن مصدوم نساجی نیز ممکن بود با آمادگی کامل مهیای بازی با استقلال نشوند، در نتیجه این تعویق به ما کمک بیشتری خواهد کرد.

وی همچنین با اشاره به حضور پرشور و همیشگی تماشاگران نساجی مازندران در بازی‌های خانگی این تیم یادآورشد: هواداران نساجی یار دوازدهم که نه، بلکه یار اصلی ما بوده و هستند، فرقی هم نمی‌کند بازی نساجی با استقلال روز جمعه برگزار شود یا دوشنبه و مطمئن هستیم روز ۴ آذرماه مثل همیشه برای حمایت از تیم محبوب خود به ورزشگاه شهید وطنی می‌آیند تا بتوانیم با روحیه‌ای مضاعف برابر استقلال ظاهر شده و نتیجه خوبی کسب کنیم.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: نساجی مازندران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی پرسپولیس 2 - نساجی مازندران 1
  • پاداش فوق‌العاده برای نساجی پیش از بازی با پرسپولیس
  • هوداران نساجی برگ برنده برابر پرسپولیس هستند
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • حجازی: از هواداران انتظار حمایت داریم
  • حجازی: باید برای هفته آخر راهکاری اندیشیده شود
  • شورای تامین، زنان را از تماشای بازی پرسپولیس و استقلال با نساجی محروم کرد
  • شورای تامین اجازه نداد؛ بازی پرسپولیس / استقلال با نساجی بدون زنان
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان