Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-04@09:14:14 GMT

آخرین فرصت مدیران خوشه طلایی به محسن عاشوری

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۶۴۱

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن عاشوری سرمربی پرسپولیسی خوشه طلایی ساوه که با این تیم موفق شد فصل قبل از لیگ دو به لیگ یک صعود کند، در ابتدای فصل موفق شد این تیم را در زمره مدعیان قرار دهد و نتایج خیلی خوبی را نیز کسب کرد اما لیگ هرچه رو به جلوتر رفت و با رقیبان سخت‌تری برخورد کردند، خوشه طلایی بازی را به رقبا داده و چیزی به اندوخته خود ذخیره نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عاشوری از 12 دیداری که روی نیمکت خوشه طلایی نشسته است موفق شده 24 امتیاز کسب کند و در رده ششم جدول نیز قرار بگیرد اما انتظار مدیران ساوه‌ای‌ها از وی چیز بیشتری بوده و شکست هفته قبل مقابل بادران نیز سبب شده تا مدیران خوشه طلایی، آخرین فرصت را به این سرمربی شمالی بدهند.

خوشه طلایی هفته آینده در ساوه میزبان تیم نود ارومیه است. تیمی که با هدایت وحید بیاتلو به بالای جدول رسیده است و شرایط برای محسن عاشوری در این دیدار بسیار دشوار است. مدیران خوشه طلایی آخرین فرصت را به عاشوری داده‌اند و چانچه وی در این دیدار نتواند نتیجه لازم را کسب کند، جایش را به مربی دیگری خواهد داد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: محسن عاشوری خوشه طلایی ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم

 

نوزدهمین دوره آزمون تخصصی اعطای مدرک به حافظان قرآن کریم برگزار شد.

رئیس اداره قرآنی سازمان تبلیغات اسلامی استان گفت: در این آزمون ۲۳۷ شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران در دو حوزه اراک و ساوه با هم به رقابت پرداختند.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه ۱۸۲ نفز از داوطلبان در حوزه اراک و ۵۵ نفر در حوزه ساوه است، افزود: شرکت کنندگان پس از کسب نمره قبولی درآزمون کتبی به مرحله شفاهی حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و ۳۰ جزء راه خواهند یافت.

او گفت: حضور بانوان را پیشتاز در حفظ قرآن قرآن دانست و گفت: حضور بانوان در این دوره چشمگیر است. 

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • آزمون تخصصی اعطای مدرک حفظ قرآن کریم
  • توقف نمایندگان مازندران در لیگ فوتسال کشور
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • نقش شوراها در تحقق شعار سال انکار ناپذیر است
  • رشد اقتصادی شهرها در گرو پتانسیل کارآفرینی
  • فیلم کامل از حمله بزرگ با موشک خوشه‌ای به مواضع ارتش روس
  • ببینید | لحظه اصابت 3 موشک خوشه‌ای اوکراینی به ارتش روسیه
  • مدیران موفق استان بوشهر در اجرای قوانین تشویق شوند
  • ترکیب استقلال مقابل تراکتور؛ فرصت طلایی برای گلر جوان آبی‌ها
  • نمایش راز خوشه‌ی پروین در تبریز به روی صحنه‌ می‌رود