Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@23:57:46 GMT

مازندرانی ها یک میلیون بار با ۱۱۰ تماس گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۶۴۳

مازندرانی ها یک میلیون بار با ۱۱۰ تماس گرفتند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی عارف نژاد با تشریح ماموریت های مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ با اشاره به نقش مشارکت مردم در تامین امنیت، گفت: با توجه به فرهنگ سازی صورت گرفته خوشبختانه شاهد ارتباط خوب مردم با پلیس و افزایش این روند در سطح استان هستیم.

سرهنگ عارف نژاد، اظهار داشت: روزانه حدود ۶ هزار تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار می شود که ۳۵ تا ۴۰ درصد این تماس ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ۶۵ درصد از ماموریت ها در بخش فوریت های پلیسی مربوط به حوزه کلانتری ها و پاسگاه ها، ۳۵ درصد مربوط به حوزه راهور و پلیس راه ، ۴۵ درصد اخبار مربوط به دریافت به راهنمایی و ارشاد از پلیس و ۷ تا ۱۰ درصد این خبرها غیر قابل رسیدگی بوده است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی مازندران به افزایش ۸ درصدی تماس با مرکز پلیس ۱۱۰ در سال جاری اشاره کرد و تصریح کرد: بیش از یک میلیون و ۱۱۰ هزار تماس در ۷ ماهه امسال با مرکز ۱۱۰ برقرار شد که ۳۵ تا ۴۰ درصد از این تماس ها منجر به عملیات و حضور پلیس در صحنه شده است.

سرهنگ عارف نژاد از رضایتمندی ۹۲ درصدی مردم از عملکرد پلیس ۱۱۰ خبر داد و بیان داشت میزان رضایتمندی مردم طی تماس کنترلی با شهروندان با مولفه هایی چون حضور به موقع پلیس در صحنه جرم، چگونگی برخورد و اقدام مامور پلیس مورد سنجش قرار گرفته است.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از شهروندان، خواست: با توجه به تجمیع خطوط ۱۱۰ در استان، در زمان درخواست امداد از پلیس ۱۱۰ ضمن حفظ خونسردی، محل دقیق حادثه را به کاربر پاسخگو اعلام تا در اعزام ماموران به محل حادثه تسریع به عمل آید .

کد خبر 4770785

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی مازندران پلیس 110 ساری یوم الله 13 آبان بوشهر زلزله راهپيمايي 13 آبان شهرکرد ایلام تئاتر کودک و نوجوان گرگان شیراز بیرجند خطبه های نماز جمعه قزوین پدافند غیرعامل سفر استانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان

عبدالحمید حمزه‌پور  مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان  افزود: برای آبرسانی به این شهرها و روستاها ۳۰ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال اعتبار سرمایه گذاری شده است.

وی گفت: سال گذشته طرح آبرسانی به ۶ شهر و ۱۵۶ روستا در قالب ۶۶ طرح با سرمایه گذاری ۲۹ هزار و ۷۸۷ میلیارد ریال اجرایی شد که ۲۲۵ هزار و ۹۷۲ نفر از جمعیت این استان به آب پایدار دست یافتند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان افزود: در دولت سیزدهم نیز لوله‌گذاری خط انتقال به میزان ۵۸۰ کیلومتر، توسعه شبکه توزیع آب به طول ۵۴۴ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به طول ۲۰۶ کیلومتر از محل طرح‌های عمرانی و محرومیت زدایی و جاری در استان انجام شد.

حمزه‌پور گفت: جهاد آبرسانی به شهرها و روستاهای به‌ویژه مناطق کم برخوردار و دارای تنش آبی یکی از اولویت‌های دولت سیزدهم و طرح‌های شاخص وزارت نیرو بوده که این مهم باعث افزایش رضایت‌مندی مردم شده است.

در حال حاضر سالانه ۲۵۰ میلیون مترمکعب از منابع مختلف برای تامین آب آشامیدنی مردم هرمزگان تولید، انتقال و توزیع می‌شود؛ از این میزان ۴۰ درصد از طریق چاه‌ها، ۳۵ درصد از طریق آب شیرین‌کن‌ها و ۲۵ درصد نیز از محل منابع سدها و بخشی از چشمه‌ها تامین می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ۳۵۷ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ در هرمزگان
  • الحوثی: در ۲۰۲ روز، ۱۰۲ کشتی هدف قرار گرفتند
  • مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت پلمپ شد
  • پلمب مرکز ترک اعتیاد غیرمجاز در رشت
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • برقراری ۱۷ هزار تماس تلفنی با مرکز ارتباطات اورژانس
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • آتش‌نشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند/۱۱۴۰ تماس با مرکز ۱۲۵ در یک روز بارانی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان