Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@03:52:39 GMT

سوهان محمدسیما جزو تیم‌های مدعی لیگ برتر است

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۴۸۰۱

سوهان محمدسیما جزو تیم‌های مدعی لیگ برتر است

محسن خبیری سه‌شنبه شب پس از مسابقه با تیم سوهان محمدسیمای قم درسالن ۲ هزار نفری شهید  جعفر حیدریان قم، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: سوهان محمدسیما امسال نیز از تمام ظرفیت های خود استفاده کرده و تیم قابل احترام و خوبی است.

وی با بیان اینکه تیم شاهین کرمانشاه تیم جوانی است، خاطرنشان کرد: ما هم با توجه به بضاعتی که داشتیم؛ در نیمه نخست به طور نسبی خوب بودیم، ولی در نیمه دوم تمرکز لازم را نداشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه تا پایان فصل امید خود را از دست نخواهیم داد، گفت: تیم ما جزو تیم های جوان لیگ برتر فوتسال کشور است و به طور حتم تمام تلاش و کوشش خود را در مقابل حریفان به کار می بریم تا بتوانیم موفق باشیم.

تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در سالن ۲ هزار نفری ورزشگاه شهید سردار جعفر حیدریان قم با حساب ۷ بر ۲ در مقابل شاهین کرمانشاه به پیروزی دست یافت.    

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال قم کرمانشاه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال قم کرمانشاه لیگ برتر فوتسال لیگ برتر فوتسال قم کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۴۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • کاخ سفید مدعی شتاب تازه‌ای در مذاکرات غزه شد
  • احمدعباسی: ما اینجاییم تا قهرمان شویم
  • شکست‌ناپذیر‌ها صعود کردند
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • بیانیه مشترک آمریکا و 17 کشور دیگر: تمام اسرای اسراییلی باید فورا آزاد شوند
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • شمسایی: بازی پرهیجانی خواهیم داشت
  • قائم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار درباره عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب
  • قانم مقام سازمان سنجش بیان کرد؛ هشدار در خصوص عضویت داوطلبان کنکور در کانال‌های مدعی تقلب