Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رئیس جمهور گفت: سیل ۳۸ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرد که تاکنون ۱۶ هزار میلیارد تومان آن را پرداخت شده است.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت در هجدهمین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان که هم‌اکنون در سالن شهدای گمنام استانداری در حال برگزاری است، اظهار کرد: ما شدیدترین تحریم‌های معاصر را تجربه می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ آب‌گرفتگی منازل در شرق مازندران

وی گفت: الان در حالی این جلسه برگزار می‌شود که به ملت ما غذا و دارو را حتی تحریم کرده و اجازه خرید یک بشکه نفت هم برای تامین مواد غذایی و دارو اجازه نمی‌دهند.

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور تصریح کرد: از ۶ سال عمر دولت تدبیر و امید ۴ سال در تحریم گذشته است.

وی افزود: احساس می‌کنیم با جدیتی که در استان وجود دارد به نوعی تمسخر به کسانی است که فکر می‌کنند می‌توانند دولت ما را به زانو در بیاورند.

وی با بیان اینکه دولت در سخت‌ترین شرایط سخت تحریم جا نزده است، گفت: آیا با وجود تمام مشکلات یک روز حقوق پرسنل عقب افتاده و آیا رشد ۲۰ درصدی در پرداخت حقوق نداشتیم؟

نوبخت خاطرنشان کرد: در همین شرایط ۱۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان پول نقد برای گندمکاران پرداخت شد و در کنار آن هزینه‌های عمرانی و غیره نیز انجام گرفته است.

وی افزود: این در شرایطی بود که ۳۸ هزار میلیارد تومان خسارت ناشی از سیل داشتیم که تا الان ۱۶ هزار میلیارد تومان آن را پرداخت شده است.

نوبخت افزود: قطعا راه آهن سنندج همدان با تزریق بودجه به اتمام خواهد رسید چرا که این اراده در کشور وجود دارد که این پروژه انجام شود.نوبخت در بخش دیگری از سخنانش گفت: برنامه دولت این نیست که محرومین از سرریز توسعه به نوایی برسند بلکه دولت برای رسیدن محرومین به رفاه برنامه‌ای ویژه دارد.

وی اذعان داشت: تمام تلاش ما این است اگر قدمی برای رفاه محرومین بر می‌داریم ظرف یک سال به نتیجه برسد.

نوبخت در پایان تصریح کرد: برنامه احداث مسکن محرومین که در کردستان و کشور کلنگ‌زنی شده است در بازه زمانی تعریف شده اجرا و به بهره‌برداری خواهد رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان سیل اخبار حوادث حوادث سیل زدگان سیلاب مناطق سیل زده سیل گلستان سیل لرستان سیل خوزستان سیل شیراز خسارت سیل محمد باقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۱۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلامگفت حس سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور در جمع مردم جنوب غرب پایتخت در امام زاده حسن گفت: در ابتدای دولت گفتیم که هر سال باید یک میلیون شغل ایجاد می‌شد که اگر می‌شد امروز با مشکل روبرو نبودیم.


وی ادامه داد: امروز از وعده خود عقب نیستیم، در بسیاری از استان‌ها نرخ بی‌کاری در کشور کاهشی است، مسئله مسکن هم مهم است. اگر در سال‌های قبل سالی یک میلیون مسکن ساخته می‌شد، امروز در تهران و استان‌ها مشکل مسکن نداشتیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: هم قانون می‌گوید و هم نیاز کشور است که یک میلیون مسکن ساخته شود، اگر این اتفاق رخ دهد نیاز مردم برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد: آن‌چه که شهدای عزیز ما جان خود را نثار آن کردند، توجه به قوانین خداوند و اجرای آن در همه عرصه‌های زندگی است

رئیسی خاطرنشان کرد: آن‌چه در وصایای شهدا آمده، اجرای عدالت است، یعنی آن ظرفیتی که در کشور وجود داردبر اساس عدالت توزیع شود.

رئیس جمهور تصریح کرد: امروز طبق برنامه‌ریزی‌ها مشکلات آبی و برقی کشور در حال برطرف شدن هستند.

کد خبر 6088713 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • پل خورگو وارد فاز اجرا شد
  • بیشترین خسارت سیل به راههای مواصلاتی خراسان جنوبی
  • کاهش نرخ بیکاری در کشور/ دولت از برنامه‌های اعلامی خود عقب نیست
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • باران سیل‌آسای زواره خشت‌های شهر را با خود برد
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • اهمیت «دور دوم انتخابات مجلس» نباید کمتر از دور اول تلقی شود
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • تمام نیروها در حال خدمت‌رسانی هستند
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان