Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی باشگاه شاهین شهرداری بوشهر، ایزدپناه سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر در گفتگویی اظهار داشت: ساعت ۲۰ روز سه شنبه میشو کریستیچوویچ وارد بوشهر شد و در فرودگاه مورد استقبال تعدادی از هواداران قرار گرفت که از این عزیزان کمال تشکر را داریم.

او افزود: صبح روز چهارشنبه مذاکرات نهایی و عقد قرارداد با سرمربی جدید انجام خواهد شد تا از بعدازظهر همین روز شاهد حضور سرمربی جدید تیم در تمرینات باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایزدپناه در خصوص برنامه ریزی برای اعزام هواداران به تهران نیز گفت: با درخواست لیدر‌های باشگاه در نظر داریم برای اعزام هواداران به تهران در دیدار شاهین شهرداری و سایپا یک دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شود تا با حمایت این عزیزان شاهد موفقیت تیم باشیم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از شاهین شهرداری بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی باشگاه شاهین بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، و به نقل از روابط عمومی شهرداری اردبیل، محمود صفری روز پنجشنبه اظهار کرد: طرح تفصیلی شهر اردبیل که پس از طی مراحلی به‌زودی به مرحله اجرا درمی‌آید، بخش عمده مشکلات شهری را برطرف خواهد کرد.
وی افزود: با اجرای طرح تفصیلی اردبیل که در قالب پهنه‌بندی و با احصای کمبودها و معضلات شهری تهیه شده، ضمن رفع کاستی‌های طرح قبلی نگاه ویژه‌ای به تامین کمبود سرانه‌های عمومی شهر و رساندن سرانه‌های مورد نظر به استانداردهای کشوری دارد.
شهردار اردبیل، جبران کمبودهای مناطق کم‌برخوردار و توسعه متوازن و یکسان مناطق مختلف شهر را از محورهای اصلی طرح تفصیلی جدید عنوان کرد و افزود: اصلاح ضوابط و موارد مدنظر در این طرح موجب نوسازی، بهسازی، رونق و توسعه شهر در زمینه‌های مختلف خواهد شد و شهروندان به‌زودی شاهد اثرهای مثبت آن خواهند بود.
صفری اضافه کرد: اصلاح و توسعه مبادی ورودی‌ شهر اردبیل نیز در برنامه‌های شهرداری قرار دارد که با ساماندهی آنها توسعه، رونق و وضعیت بصری مناسب و در شان کلانشهر اردبیل را شاهد خواهیم شد.
طرح تفصیلی اردبیل شهریور سال ۱۴۰۱ پس از حدود ۱۱ سال از سوی شورای اسلامی این شهر مصوب و در مهرماه ۱۴۰۲ از سوی شهرداری به وزارت راه و شهرسازی فرستاده شده بود.

دیگر خبرها

  • رسمی؛ قرارداد سرجیو کونسیسائو با پورتو تمدید شد
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • وعده لاپورتا به هواداران بعد از ماندنی شدن ژاوی
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل تصویب شد
  • این خبرها را از دست ندهید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • چه کشورهایی در گذشته جزئی از خاک ایران بوده‌اند؟
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳
  • قرارداد یک سال و نیمه فولاد با ویسی ادامه دارد