Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@15:10:15 GMT

ترامپ و مکرون درباره ایران گفت‌وگو کردند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۳۰۷

ترامپ و مکرون درباره ایران گفت‌وگو کردند

سخنگوی کاخ سفید از تماس تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه درباره گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، سخنگوی کاخ سفید از تماس تلفنی روسای جمهور آمریکا و فرانسه درباره گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران خبر داد.

طبق ترجمه ایسنا از رویترز، سخنگوی کاخ سفید در رشته توییتی از تماس تلفنی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا با امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه خبر داد و مدعی شد که این دو مقام در خصوص گام چهارم کاهش تعهدات برجامی ایران ابراز نگرانی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد هفته وحدت هفته وحدت هفته وحدت خبرگزاری شبستان کانون های مساجد مساجد اصفهان وحدت ترامپ و ایران ترامپ دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه

به گزارش صدای ایران ازبه نقل از ایرنا از خبرگزاری رویترز، هاله غریط سخنگوی عرب‌زبان وزارت خارجه آمریکا برای اعتراض به سیاست‌های دولت جو بایدن رئیس جمهور این کشور در قبال غزه از سمت خود استعفا کرده است.

غریط در صفحه خود در لینکدین، نوشت: من روز ۱۸ آوریل ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین) بعد از ۱۸ سال خدمت برجسته برای اعتراض به سیاست آمریکا در قبال غزه، استعفا کردم.

پیش از این نیز سه مسئول آمریکایی در اعتراض به حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه استعفا کرده بودند.

آنیل شیلین مسئول روابط خارجی در دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار آمریکا و جاش پل مسئول امور سیاستی و نظامی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به کمک‌های تسلیحاتی کشورش به رژیم صهیونیستی برای استفاده در جنگ علیه غزه استعفا کرده بودند.

ژانویه گذشته نیز طارق حبش دستیار ویژه رئیس‌جمهور آمریکا در وزارت آموزش و پرورش در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌گناه فلسطینی استعفا کرده بود.

 گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

دیگر خبرها

  • استعفای سخنگوی آمریکا در اعتراض به سیاست‌های کاخ سفید علیه غزه
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • بایدن یا ترامپ؟ / کدام نقاط ابهام، سرنوشت کاخ سفید را غیرقابل پیس‌بینی کرده؟
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی