Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@18:18:49 GMT

دیدار استاندار گلستان با سفیر ترکمنستان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۵۸۳۹

دیدار استاندار گلستان با سفیر ترکمنستان

ایسنا/گلستان استاندار گلستان در دیدار با "احمد قربان اُف" سفیر جمهوری ترکمنستان در ایران با اشاره به ظرفیت های استان های گلستان و بالکان، اظهار کرد: ما خواهان ارتقاء روابط در زمینه های مختلف با ترکمنستان هستیم و باید همه ما نقش تاثیرگذاری در بهبود این روابط داشته باشیم.

هادی حق شناس امروز در دیدار با سفیر ترکمنستان با اشاره به تولید ۹۲ محصول زراعی و باغی در گلستان و تنوع اقوام در این استان، تصریح کرد: علاقه مند به حداکثر مراوده تجاری و بازرگانی با کشور ترکمنستان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به حضور بیش از ۸۰۰ هزار نفر ترکمن در گلستان که اقوامی در کشور ترکمنستان دارند، ارتقا روابط موجب ارتقاء امنیت دو طرف می شود.

استاندار گلستان یادآور شد: اولویت کاری ما در حوزه بین الملل افزایش روابط تجاری و اقتصادی با ترکمنستان است.

بنابر اعلام روابط عمومی استانداری گلستان، در این دیدار احمد قربان اُف سفیر جمهوری ترکمنستان در ایران نیز اظهار کرد: روزگاری حجم روابط بازرگانی بین دو کشور به ۵.۵ میلیارد دلار رسیده بود و امیدواریم با توجه به نیاز متقابل، این رابطه تکرار شود و استمرار داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۵۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد

مهناز ذکایی و آتنا لشنی دیدار تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

طرفداری | در چهارچوب رقابت‌های فوتبال دختران زیر ۱۸ سال آسیای مرکزی (کافا)، امروز تیم ملی تاجیکستان به مصاف ترکمنستان رفت و حریف خود را با نتیجه ۴-۰ شکست داد.

تیم داوری دیدار میزبان مسابقات مقابل ترکمنستان، دو عضو ایرانی در خود می‌دید. مهناز ذکایی به عنوان داور اول و آتنا لشنی به عنوان کمک داور، بازی تاجیکستان و ترکمنستان را قضاوت کردند.

مهناز ذکایی در اسفند ۱۴۰۲ گزینه حضور در تیم قضاوت دربی پایتخت به عنوان داور VAR بود اما همانند مهسا قربانی، این فرصت را از دست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • «کمیته تماس منطقه‌ای» درباره افغانستان؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • ابتکار «کمیته تماس منطقه‌ای درباره افغانستان»؛ قطار پیشرفت روندی که آغاز شده است
  • رایزنی معاون اقتصادی نخست‌وزیر طالبان با کاظمی قمی
  • گزارش|سفر رئیسی به پاکستان؛ تثبیت سیاست همسایگی
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!
  • گزینه قضاوت دربی تهران در تورنمنت دختران کافا قضاوت کرد
  • مالزی: روابط با حکومت افغانستان را گسترش می‌دهیم
  • تاکید بر توسعه روابط تجاری وبازرگانی اصفهان وازبکستان
  • سفیر ایران در کنگو با وزیر خارجه این کشور دیدار کرد