Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:38:17 GMT

ماشین‌سازی جریمه شد/ رسول خطیبی محروم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۲۰۲

ماشین‌سازی جریمه شد/ رسول خطیبی محروم

تیم ماشین‌سازی به دلیل ۵ بازیکن اخطاری در بازی مقابل پرسپولیس جریمه شد.

به گزارش مشرق، در هفته نهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم ماشین‌سازی در تهران برابر پرسپولیس به تساوی با ارزش بدون گل دست یافت.

بیشتر بخوانید:

رفتار اخلاقی و ارزشی ستاره کره‌ای +عکس حضور هواداران در دربی رشت در هاله‌ای از ابهام +عکس تمرین پرفشار شاگردان دنیزلی

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال کشور احکام خود را در این بازی صادر کرده که تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی جریمه و رسول خطیبی هم یک بازی به صورت تعلیقی محروم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این حکم به شرح زیر است:

دیدار تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر برگزار و از سوی تماشاگران تیم پرسپولیس تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی و پرتاب بطری به سمت سرمربی حریف رخ داد. تیم پرسپولیس به پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رأی قابل تجدید نظر است.

تیم ماشین سازی تبریز به دلیل داشتن ۵ بازیکن اخطاری باید ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

رسول خطیبی، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز به دلیل تحریک تماشاگران به پرداخت ۱۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی و یک جلسه محرومیت تعلیقی (در طول فصل) محکوم شد. این رأی در بخش جریمه نقدی قابل تجدید نظر است. ضمنا با توجه به سابقه محکومیت وی در جام حذفی به محرومیت، چنانچه رفتار تحریک آمیز تکرار شود، محرومیت تعلیقی اعمال می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان فوتبال ماشین سازی تبریز پرسپولیس تهران جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

فیلم سینمایی «من ترانه ۱۵ سال دارم» فیلمی از رسول صدرعاملی با بازی ترانه علیدوستی است. این فیلم محصول سال ۱۳۸۰ و برنده سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی (رسول صدر عاملی) و بهترین فیلمنامه (کامبوزیا پرتوی) و بهترین بازیگر نقش اول زن (ترانه علیدوستی) از بیستمین جشنواره فیلم فجر است. رسول صدرعاملی برای این فیلم برنده جایزه ویژه هیئت داوران و نامزد جایزه یوزپلنگ طلایی جشنواره فیلم لوکارنو شد.

ترانه علیدوستی که این روز‌ها دوباره با فیلم «تفریق» به سینما‌ها بازگشته است، در آن زمان و هنگام بازی در این فیلم سینمایی حدود ۲۰ سال داشت.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • عکس| ترانه علیدوستی در ۲۰ سالگی
  • جریمه نقدی یک میلیاردی برای واحد تولیدی متخلف
  • یک میلیارد و یکصد میلیون ریال جریمه نقدی برای واحد تولیدی متخلف
  • جریمه یک واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری
  •  شمس‌آذر قزوین به جریمه نقدی محکوم شد
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • اعلام رای دیدار تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان تهران
  • محرومیت و جریمه نقدی مربی مس رفسنجان
  • مربی مس ۳۰ میلیون تومان جریمه شد