Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، هیئت دولت با برگزاری همایش سواحل، بنادر و سازه های دریایی در سال ۱۳۹۹ از سوی سازمان بنادر و دریانوردی (وزارت راه و شهرسازی) تا سقف هزینه کرد ۵۰۰ میلیون تومان موافقت کرد.

در این مصوبه که اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در ۱۸ آبان آن را به محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ابلاغ کرد، آمده که با برگزاری این همایش با استناد به قانون کاهش هزینه های غیر ضرور و جلوگیری از تجمل گرایی مصوب سال ۱۳۷۰ موافقت می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار است چهاردهمین دوره همایش بین المللی و دوسالانه سواحل، بنادر و سازه های دریایی (آیکوپمس) در سال آینده برگزار شود.

گفتنی است اولین دوره این همایش دوسالانه با نام «کنفرانس بین المللی بندرسازی و سازه های دریایی» در هفتم خرداد ماه سال ۱۳۶۹ در دانشگاه تهران برگزار و در بیست و هشتمین سال از برگزاری این همایش ها، سیزدهمین کنفرانس بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی (ICOPMAS ۲۰۱۸) در روزهای پنجم تا هفتم آذر ماه ۱۳۹۷ در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.

کد خبر 4769673

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان بنادر و دریانوردی اسحاق جهانگیری مصوبات دولت وزارت راه و شهرسازی بانک مرکزی ایران قیمت دلار وزارت جهاد کشاورزی زلزله وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت یورو وزارت صنعت معدن و تجارت تورم وزارت نیرو قیمت سکه بهار آزادی بورس عبدالناصر همتی برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسکن قیمت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد

به گزارش خبرنگار مهر، «علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جلسه امروز هیات وزیران با توجه به اینکه رییس‌جمهور در سفر سریلانکا است، به ریاست معاون اول رییس‌جمهور و با حضور وزرا تشکیل شد.

وی با اشاره به مباحث اجرایی و موضوعات جاری مورد بحث و مصوبات در جلسه هیات دولت افزود: به منظور نظارت موثرتر بر بازار قانون، تعزیرات حکومتی لایحه اصلاحیه ارایه کرده بود که در کمیسیون حقوقی دولت مفصل مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بهادری جهرمی ادامه داد: امروز هیات وزیران با قید دو فوریت با این لایحه موافقت کرد تا برای مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به فرایندهای رسیدگی سازمان تعزیرات حکومتی سرعت داده شود؛ هم بتواند ضمانت اجرایی محکومیت‌ها و مجازات‌های سازمان تعزیرات حکومتی را تقویت کند و هم نظارت مؤثرتری داشته باشد و هم اینکه احیاناً گرانفروشی و احتکار که از موارد تخلفات و جرایم تعزیرات است، مورد توجه بیشتر قرار بگیرد.

در حال تکمیل...

کد خبر 6087510

دیگر خبرها

  • نصب علائم کمک ناوبری در مسیر تردد شناورهای دریایی گلستان
  • همایش روز «آزادسازی سنندج» برگزار می‌شود
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • ◄ تجلیل از تلاشگران نوروز 1403 هرمزگان با اجرای ویژه برنامه های مفرح
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • امدادرسانی به ۴۲ شناور و نجات ۱۷۲ دریانورد در آب‌های استان بوشهر
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط