Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این پرونده گفت: رسیدگی به این پرونده با مراجعه و شکایت زن و شوهر جوانی به پلیس فتا در دستور کار قرار گرفت. این زوج در خصوص جزئیات شکایت‌شان عنوان کردند: فردی ناشناس در شبکه اجتماعی تلگرام با انتشار مطالبی کذب قصد دارد ما را به خیانت علیه یکدیگر متهم کند که این مسأله باعث بروزسوء ظن و برهم خوردن روابط خانوادگی‌مان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس فتا عنوان کرد: در طول چند روز شکایت‌های مشابهی به‌دست‌مان رسید که نوع و شیوه جرایم نشان می‌داد مجرم یک نفر است. با این فرضیه کارآگاهان پلیس فتا تحقیقات‌شان را آغاز کردند و به مردی 35 ساله که ساکن غرب تهران بود رسیدند و پس از شناسایی متهم مشخص شد که او یکی از همسایه‌های شاکی‌ها است. بنابراین با دستور قضایی، متهم پرونده دستگیر و تحت بازجویی قرار گرفت و جرمش را پذیرفت. این متهم علت کارش را اختلاف با زوج جوان به خاطر نپرداختن هزینه‌های مجتمع مسکونی و درگیری لفظی با آنها عنوان کرد. این مقام انتظامی در پایان گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی به دادسرای مبارزه با جرایم رایانه‌ای معرفی شد.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: پایتخت زن و شوهر شبکه اجتماعی فتا فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری از طریق خرید و فروش خودرو و کشیدن چک بلامحل در شهرستان آبادان، تیمی ویژه‌ای از اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خوزستان برای بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: متهم با استفاده از شگردهای مختلف و دادن چک، اعتماد آنها را جلب کرده و برای تحویل خودروی خارجی، مقدار قابل توجهی پول از آنها دریافت کرده است.

فرمانده انتظامی خوزستان بیان کرد: مأموران پلیس با بهره برداری از بانک‌های اطلاعاتی و انجام اقدامات فنی و پلیسی هویت کلاهبردار را در شهرستان آبادان شناسایی پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات کاملاً غافلگیرانه او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ارزش کلاهبرداری حدود ۶۵ میلیارد ریال برآورد اعلام شده است، تصریح کرد: با تشکیل پرونده متهم به همراه مالباختگان برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6086690

دیگر خبرها

  • کشف سکه‌های دوره اشکانی از مسافر قطار
  • کشف ۷۳ سکه عتیقه در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز به اعدام محکوم شدند
  • بازداشت ۱۸ کلاهبردار کنکوری / فروش سوالات در ۲۰ کانال و گروه تلگرامی و صفحه اینستاگرامی
  • حکم اعدام برای آزارگران ۲ دختر دانش‌آموز | ما را به بیابان‌های ورامین بردند و...
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
  • بازداشت کلاهبردار خرید و فروش خودرو در آبادان
  • زندگی قاتل با جسد زن گمشده به‌ مدت ۲ شبانه‌ روز در تهران!
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی در آبادان