Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-04@06:31:59 GMT

رهایی گروگان ۲۷ ساله در کمتر از ۲ ساعت

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۶۸۵۷

رهایی گروگان ۲۷ ساله در کمتر از ۲ ساعت

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان وبلوچستان از رهایی گروگان ۲۷ ساله در کمتر از ۲ ساعت در شهرستان "سرباز" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، سرهنگ ابراهیم ملاشاهی گفت: در پی ربودن جوانی ۲۷ ساله در بخش "پارود" بلافاصله تیم‌هایی از پلیس آگاهی وارد عمل شدند.

او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد، ۴ سرنشین ۲ دستگاه سواری پژو پارس و پراید، جوانی ۲۷ ساله به نام زکریا را با تهدید سلاح کلاش گروگان گرفته و به سرعت از محل متواری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس آگاهی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع و حفظ جان گروگان بلافاصله طرح مهار در تمامی محور‌های مواصلاتی شهرستان سرباز و شهرستان‌های همجوار با همکاری تمامی رده‌های عملیاتی پلیس به اجرا در آمد.

سرهنگ ملاشاهی عنوان کرد: کمتر از ۲ ساعت از زمان گزارش گروگانگیری، آدم ربایان با تنگ شدن عرصه برخود، فرد ربوده شده را رها کرده و متواری شدند.

او با اشاره به اینکه علت گروگانگیری اختلاف مالی فرد ربوده شده با آدم ربایان بوده، خاطر نشان کرد: تلاش برای شناسایی و دستگیری متهمان این پرونده با توجه به سرنخ‌های به دست آمده ادامه دارد.

 

بیشتر بخوانید: دستگیری اعضای باند 10 نفره جعل بیمه نامه خودرو در زاهدان عاملان آدم ربایی مسلحانه در "چابهار" به دام افتادند

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان سیستان و بلوچستان پژو پلیس آگاهی رئیس پلیس برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۶۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند

سرهنگ محسن غنیمتی گفت: در پی اعلام خبر سرقت منزل به مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی اظهار داشت: عوامل انتظامی با مد نظر قرار دادن شیوه و شگرد سرقت در کمتر از سه ساعت ۲ سارق سابقه دار را برابر هماهنگی قضایی در مخفیگاه شان دستگیر کردند و اموال مسروقه از آنها کشف و تحویل مالباختگان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی سارقان به مراجع قضایی، تصریح کرد: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان ادامه خواهد یافت و شهروندان می توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • قاتل ۴۱ ساله در رشت دستگیر شد
  • درگیری خیابانی در رشت منجر به قتل جوان ۲۲ ساله شد
  • راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در فارس برملا شد
  • قتل زن ٨٢ ساله و سرقت طلاهای او در این شهر
  • سارقان در کمتر از سه ساعت در خدابنده دستگیر شدند
  • کشف جسد زن ۳۶ ساله در باغ و دستگیری قاتل
  • برملا شدن راز قتل پیرزن ۸۲ ساله در آباده
  • فرار نافرجام قاتلان فراری در خراسان جنوبی
  • قاتلان فراری در دام پلیس آگاهی خراسان جنوبی
  • دستگیری قاتلان جوان ۲۷ ساله بیرجندی