Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@03:49:11 GMT

سرمربی تیم شاهین: باکیفیت بازی نکردیم

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۳۰۳

سرمربی تیم شاهین: باکیفیت بازی نکردیم

ایسنا/کرمانشاه تیم شاهین کرمانشاه درهفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال در دیداری خارج از خانه برابر تیم سوهان محمدسیما قم با نتیجه سنگین 7 بر 2 مغلوب شد.

سرمربی تیم شاهین در گفت و گو با ایسنا، بابیان اینکه تیمش در این دیدار دو نیمه کاملا متفاوت داشت،  عنوان کرد: در نیمه اول این دیدار بازی خوب بازیکنانمان باعث شد تا با نتیجه 2 بر یک از حریف پیش افتاده و به رختکن برویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متاسفانه در نیمه دوم شرایط کاملا متفاوت شد و تمرکز بازیکنانمان از دست رفت و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم شاهین کرمانشاه اضافه کرد: یکی از مشکلاتی که از ابتدای این نیم فصل با آن مواجه هستیم، همین عدم تمرکز بازیکنان در دقایقی از بازی‌هاست که باعث می‌شود کاملا کنترل بازی را از دست بدهند.

وی تاکید کرد: این مسئله درحال حاضر برای تیم شاهین دردسرساز شده و باید با همفکری مسئولان تیم برای آن چاره جویی کنیم.

خبیری یادآور شد: با این وجود در دیدار با حریف قمی از کیفیت بازی بازیکنانم راضی نبودم و آنها نتوانستند 50 درصد از کیفیت بازی که هفته قبل برابر تیم آذرخش بندرعباس داشتند را در این دیدار داشته باشند.

وی افزود: البته امتیاز میزبانی، برخورداری از تشویق‌ هواداران پرشور و مهربانی داوران نیز به تیم سوهان محمدسیما کمک کرد تا بُردی شیرین برابر ما داشته باشد.

تیم شاهین کرمانشاه با یازده امتیاز از مجموع 16 بازی انجام شده قعرنشین جدول لیگ برتر فوتسال است.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲

رم در دیداری که برای کسب سهمیه حیاتی بود، به مصاف اودینزه رفت. آنها برخلاف دیدار‌های گذشته با نمایش ضعیفی بازی را آغاز کردند و بعد از دریافت یک گل در نیمه اول، موفق شدند در نیمه دوم بازی را به تساوی بکشانند.

آنها تا دقایق پایانی برای زدن گل تلاش می‌کردند که ناگهان اتفاقی نگران‌کننده دیدار را تحت‌تاثیر قرار داد و باعث شد که داور رای به تعویق بازی بدهد.

در دقیقه ۷۰ ایوان اندیکا، مدافع میانی رم، دو بار قفسه سینه‌اش را لمس کرد و ناگهان به زمین افتاد. داور بلافاصله بازی را متوقف کرد تا کادر پزشکی به وضعیت ستاره رم رسیدگی کند.

ادامه این دیدار در مسابقه‌ای جداگانه برگزار شد که در دقایق پایانی رم با ضربه سر کریستانته پیروز از این دیدار خارج شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

 

tags # فوتبال ، سردار آزمون سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • خلاصه بازی اودینزه ۱ - آاس رم ۲
  • درخواست ده روسی از باشگاه؛ سردار آزمون در رم ماندنی شود
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • تن‌هاخ: وحشت نکردیم، خیلی خونسرد بردیم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • سنگ سفیدی: با تمرکز بیشتر به دیدار نیمه نهایی می‌رویم
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • خلاصه‌بازی الهلال و العین + فیلم
  • سرمربی الهلال: باختیم ولی سرمان را بالا می‌گیریم