Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:05:40 GMT

چه کسی جانشین حاج صفی می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۷۹۰۶

چه کسی جانشین حاج صفی می‌شود؟

حسین عبدی معتقد است بازی در زمین بی‌طرف بیشتر به نفع ایران است تا عراق زیرا فشار هواداران حریف کمتر خواهد بود.

به گزارش مشرق، حسین عبدی، پیشکسوت فوتبال ایران درباره دیدار روز پنجشنبه ایران و عراق اظهار کرد: به نظر من بازی پرهیجانی خواهد بود. این بازی می‌تواند نکاتی داشته باشد که به نفع ما است. اولین نکته برگزاری بازی در زمین بی‌طرف به جای زمین حریف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: نکته دوم قدرت تیم ملی و دلهره‌ای است که به جان رقبا می‌اندازد. این دلهره شاید ظاهری نباشد اما می‌تواند در اوایل بازی نظم تاکتیکی حریف را به هم بزند که زمان مناسبی برای گل زدن است. البته به هر حال با توجه به اینکه عراق حریف ما است، نباید از پتانسیل و قدرت این تیم چشم پوشی کنیم. آن‌ها از لحاظ فوتبالی پتانسیل‌های بالایی دارند و از نظر تکنیکی، سرعتی و قدرتی نزدیک به ایران هستند به طوری که در سال‌های اخیر چند بازیکن این کشور در لیگ ما بازی کرده‌اند.

عبدی اضافه کرد: با توجه به نتیجه دیدار با بحرین، این پیروزی برای ایران حیاتی است. تجربه دیدار قبلی نشان داد که تیم ملی باید باز بازی کند و از فضا بهره لازم را ببرد. همچنین نباید تنها به خط حمله و بازی هجومی فکر کرد و دفاع را رها کرد. در دیدار با بحرین، ضدحمله‌های خطرناکی خوردیم که راه حل جلوگیری از آن غافل نشدن از دفاع در زمان صاحب توپ بودن است.

بیشتر بخوانید:

جنجال در اردوی عراق پیش از بازی با ایران

پیشکسوت فوتبال ایران درباره کم مهره‌بودن تیم ملی در پست هافبک دفاعی تصریح کرد: به هر حال هر مربی دست خودش است که چه بازیکنانی را دعوت کند و خودش می‌داند چگونه با ابزاری که دارد نتیجه بگیرد. با مصدومیت حاجی‌صفی امکان دارد که از مجید حسینی یا پورعلی‌گنجی با توجه به فیزیک آن‌ها در پست هافبک دفاعی بازی بگیرد.

او درباره حواشی به وجود آمده برای تیم ملی نظیر دیر پرداخت شدن پول ویلموتس یا دیر جمع شدن ملی‌پوشان گفت: تیم ملی شرایط خوبی ندارد اما این نه تقصیر فدراسیون است و نه تقصیر ویلموتس. تحریم‌ها باعث شده تا انتقال پول برای خارجی‌ها به مشکل بخورد و کاری هم از دست فدراسیون بر نمی آید. ویلموتس هم حق و حقوقش را می‌خواهد و باید راهکاری اندیشیده شود که کار به اینجاها نرسد زیرا این اتفاقات به ضرر تیم ملی است.

عبدی در پایان و درباره پیش بینی‌اش از نتیجه بازی بیان کرد: شما می‌دانید من زیاد اهل پیش‌بینی نیستم ولی اگر پتانسیلی که بازیکنان از خود دارند را به نمایش بگذارند، تیم ملی می‌تواند با ۲ گل عراق را شکست دهد.

منبع: ایسنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان احسان حاج صفی حسین عبدی تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۷۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، علی‌اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملی که برای شرکت در اجلاس امنیتی سن‌پترزبورگ در این شهر روسیه حضور دارد، عصر امروز (سه‌شنبه) چهارم اردیبهشت ماه با قاسم الاعرجی مشاور امنیت ملی عراق دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار احمدیان و الاعرجی ضمن مرور روند اجرای توافقنامه امنیتی ایران و عراق توافق کردند کمیته‌های فرعی و عالی‌ هر چه‌ زودتر تشکیل جلسه دهد.

الاعرجی با راهبردی خواندن روابط عراق با جمهوری اسلامی ایران، بر اجرای مصوبه‌ پارلمان عراق درباره اخراج نیروهای نظامی ائتلاف تأکید کرد.

مشاور امنیت ملی عراق، در این ملاقات از نقش جمهوری اسلامی ایران در تامین امنیت منطقه و ایجاد صلح و ثبات در منطقه قدردانی کرد.

احمدیان در رأس هیأتی برای شرکت در دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات عالیرتبه مسئول در امور امنیتی و نشست دبیران شورای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس در سن‌پترزبورگ حضور دارد و در حاشیه این نشست‌ها نیز با تعدادی از همتایان خود دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات جاری در منطقه به رایزنی خواهد پرداخت.

کد خبر 846777 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه عراق - اقلیم کردستان ایران و عراق عراق

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • عباس عبدی: ضربه ایران به اسرائیل پیروزی راهبردی بود /جذب حمایت مردم از این حمله در تعارض با برخورد با زنان در خیابان ها است
  • ضربه راهبردی ایران به رژیم صهیونیستی از نگاه عباس عبدی
  • ضربه راهبردی ایران به اسرائیل از نگاه عباس عبدی
  • حسین عبدی: چند ماه را از دست دادیم اما شبانه‌روز کار می‌کنیم
  • جزئیات توافق مهم امنیتی ایران و عراق
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • جانشین عالیشاه در اراک هم بازوبند می‌خواهد
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق + جزئیات
  • سه گروه اصولگرایان از نظر عباس عبدی : از "ارزشی های واقعی" تا "بی شخصیت های هتاک"