Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- آخرین اخبار دنیای فوتبال را با هم مرور می کنیم.
به گزارش آریا، یوونتوس ممکن است در ژانویه، فعالیت‌های مهمی در بازار نقل و انتقالات داشته باشد. رومئو آگرستی، خبرنگار نزدیک به باشگاه یوونتوس در خصوص فعالیت‌های احتمالی بیانکونری در بازار نقل و انتقالاتی پیش رو، گزارشی را منتشر کرده است. طبق این گزارش، جدایی ماریو مانژوکیچ و امره جان از یوونتوس محتمل به نظر می‌رسد اما بازیکن دیگری که به غیر از این دو نفر می‌تواند یووه را در ژانویه ترک کند، ماتیا دی شیلیو است زیرا پاری سن ژرمن به صورت جدی به جذب این مدافع ایتالیایی فکر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل فرضیه معاوضه دی شیلیو و توماس مونیه، مدافع راست بلژیکی پی اس جی مطرح شده است. مونیه در این فصل به طور ثابت برای تیم پاریسی به میدان نرفته و توماس توخل، کالین داگبا را به او ترجیح می‌دهد. در خصوص وضعیت امره جان، در پایان فصل جاری بند فسخ 50 میلیون یورویی او قابل فعال‌سازی خواهد شد و بنابراین یوونتوس مایل به فروش امره جان در ژانویه نیست اما ممکن است با جدایی قرضی او موافقت کند. هافبک آلمانی یوونتوس ترجیح می‌دهد از این تیم جدا شود. در خصوص کوادرادو و ماتویدی، انتظار می‌رود قرارداد این دو با یوونتوس به زودی تمدید شود. در خصوص خط حمله، عجیب نخواهد بود که یوونتوس، دریس مرتنز، مهاجم 32 ساله ناپولی را به صورت آزاد به خدمت گیرد. فابیو پاراتیچی وقتی مرتنز در آیندهوون بود، او را دنبال می‌کرد و همچنین مائوریتزیو ساری، تجربه کار با او را دارد. مرتنز قراردادش در تابستان 2020 با ناپولی به پایان می‌رسد و رابطه خوبی نیز با سران این باشگاه ندارد.
در نهایت، یوونتوس به جذب ماراش کومبولا، مدافع 20 ساله آلبانیایی هلاس ورونا نیز می‌اندیشد. بانوی پیر، قصد ندارد در خصوص جذب این مدافع آینده دار تعلل کند و روابط میان دو باشگاه یوونتوس و هلاس ورونا خوب است. به همین دلیل، انتظار می‌رود یوونتوس با شرایطی مشابه با جذب کریستین رومرو، بتواند کومبولا را از هلاس ورونا بخرد و او را به این تیم قرض دهد.

- وب سایت بین المللی گل مطابق سنت هر ساله اقدام به انتخاب بهترین بازیکنان جهان کرده است. جایزه Goal 50، عنوانی است که وب سایت بین المللی گل هر ساله با انتخاب 50 بازیکن برتر سال، جایزه بهترین بازیکن سال را به بهترین بازیکن جهان اهدا می کند. به نقل از وب سایت گل، در سال 2019 این وب سایت اقدام به انتخاب 25 بازیکن برتر در سطح مردان و 25 بازیکن برتر در سطح زنان نموده و برخلاف سال های گذشته این اقدام را انجام داده است. ویرجیل فن دایک مدافع هلندی باشگاه لیورپول با پیشی گرفتن از لیونل مسی، محمد صلاح و کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن مردان در سال 2019 انتخاب شد، در حالیکه مگان راپینو بازیکن تیم ملی آمریکا، بهترین بازیکن در بخش زنان شد.

- جایزه بین‌ المللی گلدن فوت یا پای طلایی، جایزه‌ ای است كه از سال 2003، هر سال به بازیکنی كه در طول دوران حرفه ای خود در هر دو سطح ملی و باشگاهی نتایج درخشانی كسب كرده و از طرفی حداقل 29 سال داشته باشد، تعلق می گیرد. شخصیت والا، اعتماد و احترام مردم و كارشناسان به آنها از جمله دیگر شرایط انتخاب است. این عنوان در طول دوران حرفه ای هر بازیکن فقط یک بار می تواند به او تعلق گیرد. به نقل از مارکا؛ لوکا مودریچ برنده جایزه پای طلایی 2019 شد. سرخیو راموس، روبرت لواندوفسکی، جورجو کیه لینی، کریستیانو رونالدو، وین رونی، جرارد پیکه، سرخیو آگوئرو، لیونل مسی و تیاگو سیلوا دیگر نامزدهای کسب این عنوان بودند. به رسم همیشه، مودریچ به عنوان برنده پای طلایی، رد پای خود را روی این جایزه حک کرد. سال گذشته، ادینسون کاوانی به این عنوان رسیده بود. طی سالیان اخیر، جایزه پای طلایی به فوتبالیست های مشهوری رسیده است. از جمله این بازیکنان می توان به باجو، ندود، شوچنکو، رونالدو نازاریو، دل پیرو، کارلوس، رونالدینیو، توتی، گیگز، ابراهیموویچ، دروگبا، اینیستا، اتوئو، بوفون و کاسیاس اشاره کرد. مودریچ پس از تصاحب این عنوان ارزشمند گفت: باعث افتخارم است که این جایزه را کسب کردم. بازیکنان مهمی در گذشته صاحب این عنوان شده اند. همانطور که در بازی های اخیر نشان دادم، به فرم ایده آل خود برگشته ام. تا پایان سال 7 بازی مهم با رئال مادرید پیش رو داریم و سعی می کنیم که روند خوب خود را حفظ کنیم.

- احتمال جدایی الساندرو فلورنزی از رم در تابستان 2019 وجود داشت و این احتمال برای ژانویه 2020 نیز همچنان وجود دارد. اولویت این بازیکن در صورت جدایی، ماندن در ایتالیا خواهد بود. در ماه آینده وضعیت الساندرو فلورنزی، مدافع- هافبک سمت راست رم بیشتر مشخص خواهد شد اما به گزارش گاتزتا دلا اسپورت، با توجه به اینکه مدیران جالوروسی در تابستان 2019 نیز به دنبال فروش این بازیکن بودند، بنابراین با جدایی او در سال 2020 مخالفت نخواهند کرد. سیگنال هایی از پیشنهاداتی با دستمزدی عالی از چین برای او وجود دارد و نباید المپیک لیون که رودی گارسیا سرمربی آنها شده را نیز فراموش کرد. با این حال اولویت شماره یک فلورنزی ماندن در ایتالیا است و رویای او بازی در یکی از دو تیم اینتر و یووه خواهد بود. سمپدوریا نیز با توجه به روابط خوب این بازیکن 28 با کلودیو رانیری، از تیم های علاقمند به او محسوب می شود.

- آاس خبر داده پاریسن‌ژرمن قصد دارد در تابستان 2020 برای جذب وینیسیوس جونیور، مهاجم 19 ساله باشگاه رئال مادرید تلاش کند. لئوناردو، مدیرورزشی برزیلی پاریسن‌ژرمن جدی ترین هوادار وینیسیوس در پایتخت فرانسه است و هر دو طرف انتظار دارند گفت و گوهایی پیرامون یک انتقال احتمالی در تابستان 2020 شکل گیرد. هرچند آاس به تازگی گزارش داده بود وینیسیوس خود مایل است در پایتخت اسپانیا بماند و به همین دلیل احتمال خروج قرضی از برنایئو در ماه ژانویه را رد کرده بود. از آرسنال و میلان به عنوان دیگر طرفداران وینسیوس یاد شده بود و گزارش شده بود در مذاکرات پیرامون انتقال احتمالی نیمار به رئال مادرید، یکی از خواسته های پاریسن‌ژرمن حضور وینیسوس در جهت مخالف این انتقال به عنوان بازیکن معاوضه ای بوده است. وینیسیوس که در تابستان 2018 رسما به رئال مادرید ملحق شد، روزهایی خوبی را در فصل اول پشت سر گذاشت و در 31 مسابقه در تمامی رقابت ها (19 بازی ثابت) 4 گل به ثمر رساند. با این حال آغاز فصل جدید و بی اعتمادی زین الدین زیدان به وینیسوس روزهای سختی را برای او به همراه آورده است.
وینیسیوس از آغاز این فصل در 8 بازی لالیگا (4 بازی ثابت) تنها 404 دقیقه به میدان رفته و یک گل و یک پاس گل به نام خود ثبت کرده است. سهم او از لیگ قهرمانان نیز حضوری 45 دقیقه ای در مجموع 3 مسابقه دور رفت کهکشانی ها در مرحله گروهی بوده است. درخشش هموطن 18 ساله وینیسیوس، رودریگو گوئز، غیبت او را بیش از قبل به چشم آورده است. نیکولو اسکیرا، خبرنگار این روزنامه چاپ شهر میلان نیز گزارش داده پائولو فونسکا، سرمربی رم فلورنزی را نمی خواهد و حتی این مربی سانتون را به او برای جانشینی اسپیناتزولا در مواقع لزوم ترجیح می دهد. احتمال جدایی فلورنزی در ژانویه و انتقال قرضی به یکی از دو تیم سمپدوریا یا کالیاری وجود دارد. لازم به ذکر است ماسیمو فررو، رئیس سمپدوریا ساعاتی قبل در مصاحبه با کوریره دلا اسپورت در مورد فلورنزی گفته بود تمایل دارد او را در لباس این تیم که به بلوچرکیاتی ملقب است، ببیند.

- سالزبورگ برای فروش مهاجم خود 100 میلیون یورو درخواست کرده است. ESPN از علاقۀ بارسلونا به جذب ارلینگ هالند خبر داده است ولی عنوان کرده رقم درخواستی 100 میلیون یورویی از سوی باشگاه سالزبورگ، با ارزیابی بارسلونا اختلاف دارد و این مبلغ مانع بزرگی بر سر انتقال وی به نیوکمپ است. هالند چند روز قبل پنجمین هتریک فصل خود را انجام داد و حالا در 18 بازی 26 گل به ثمر رسانده است که هفت تای آنها در لیگ قهرمانان بوده است، این در حالی است که این بازیکن فقط 19 سال دارد و بابت همین درخشش، نگاه های زیادی را به خود جلب کرده است. هالند تا سال 2023 با سالزبورگ قرارداد دارد و بند فسخی هم در قرارداد وی وجود ندارد در عین حال  این باشگاه تحت فشار برای فروش مهاجم جوان خود نیست. بارسلونا هم اگرچه به وی علاقه نشان داده و سوارز نیز در ژانویه 33 ساله می شود و همین حالا هم بحث جدایی وی مطرح شده است، ولی فعلاً به پرداخت 100 میلیون یورو برای هالند راضی نشده است.

- احتمال دارد این دو بازیکن بعد از وقفه بازی های ملی دوباره پا به توپ شوند. اریک بایی و پل پوگبا در آستانۀ بازگشت به میادین فوتبال قرار گرفته اند و احتمال می رود بعد از وقفه بازی های ملی در نوامبر، برای یونایتد به میدان بروند. اریک بایی به دلیل مصدومیت لیگامنت در ماه جولای در بازی دوستانه مقابل تاتنهام، مدتها است که دور از میادین به سر می‌برد، اما حالا بعد از ماه ها ریکاوری توانسته شرایط بازگشت به زمین را پیدا کند. در عین حال او فقط تا تابستان با یونایتد قرارداد دارد و باید در ماه های پیش رو خودش را نشان دهد وگرنه بعید است شیاطین سرخ بند تمدید دو ساله قرارداد او را فعال کنند. پل پوگبا نیز که از بازی با آرسنال در ماه سپتامبر دور از میادین بوده است، در روزهای گذشته گچ پایش را باز کرده و حالا امیدوار است بتواند به زودی یونایتد را همراهی کند. این خوشبینی وجود دارد که حتی اگر او به بازی‌های پایان نوامبر نرسد، به دربی منچستر در روز هفتم دسامبر خواهد رسید.

- ایوان راکیتیچ که در این فصل به یک نیمکت نشین در بارسلونا تبدیل شده و اخبار زیادی مبنی بر احتمال جدایی اش از این تیم در ژانویه منتشر شده در جدیدترین اظهاراتش از وضعیتش در بارسلونا ابراز ناراحتی کرده است. راکیتیچ به تلویزیون اسپانیا گفته:«فوتبال بازی کردن بزرگترین تفریح من است. زمانی که اسباب بازی را از دختر کوچک می گیرم غمگین می شود. من هم الان چنین احساسی دارم. توپ فوتبال از من گرفته شده و غمگینم. تصمیم مربی و باشگاه را درک می کنم اما فکر می کنم در 5 سال اخیر تلاش زیادی برای موفقیت بارسا کردم. مهمترین چیز این است که بار دیگر لحظات خوبی داشته باشم. تازه 31 سال دارم و احساس می کنم که هنوز در اوج قرار دارم.»

- ستاره مصری لیورپول اردوی تیم ملی کشورش را ترک کرد. فدراسیون فوتبال مصر اعلام کرده محمد صلاح به دلیل مصدومیت اردوی تیم را ترک کرده و در دو بازی مقابل کنیا و کومور به میدان نخواهد رفت. صلاح که در هفته های اخیر از ناحیه مچ پا احساس ناراحتی کرده بنا برگزار رسانه های انگلیس در جریان بازی با منچسترسیتی بار دیگر از این ناحیه آسیب دید.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: منچستریونایتد بارسا سالزبورگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!

ه گزارش "ورزش سه"، دورتموند به منچستریونایتد کنایه زده و اعلام کرد که به دلیل درخشش جیدون سانچو، آن‌ها یک عذرخواهی به این بازیکن بدهکار هستند.

این ملی پوش انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از منچستریونایتد با انتقال قرضی به دورتموند بازگشت. اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، با سانچو وارد چالش شده بود و این بازیکن به دلیل اختلاف با مربی در رده‌های پایه آکادمی باشگاه انگلیسی تمرین می‌کرد.

سانچو از زمان بازگشت به دورتموند بیشتر شبیه به فرم گذشته خود شده و در بازی شب گذشته مقابل پاری سن ژرمن نشان داد که چه اندازه آماده است.

در برتری 1-0 مقابل حریف فرانسوی، سانچو 11 دریبل موفق داشت؛ پیش از او هیچ بازیکنی در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا در یک بازی این تعداد دریبل را ثبت نکرده بود.

دورتموند از دیدن درخشش مهاجم انگلیسی خوشحال بود و پس از بازی با انتشار یک توییت به منچستریونایتد کنایه زد: "همه شما یک عذرخواهی به او بدهکار هستید، ما همیشه از سبک بازی او آگاه بودیم."

باید دید آینده کوتاه و بلندمدت سانچو به چه شکل خواهد بود. دورتموند مایل است او را پس از پایان انتقال قرضی حفظ کند اما ممکن است بودجه مورد نیاز منچستریونایتد را در اختیار نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • انتقال عجیب ستاره یووه به منچستریونایتد (عکس)
  • ستاره‌ای که عاشق بارسلوناست به بایرن می‌رود!
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • اریک تن هاخ: هری کین را می‌خواستیم؛ هویلوند هم به آن سطح خواهد رسید
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • ستاره سابق پی‌اس‌جی به بارسا پیشنهاد شد
  • کنایه دورتموند به یونایتد: از سانچو عذرخواهی کنید!
  • جیدون سانچو: بازگشت به منچستریونایتد؟ فعلا نمی‌دانم
  • مارکو وراتی خودش را به بارسلونا پیشنهاد کرده‌است