Web Analytics Made Easy - Statcounter

الهیاری با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان فاقد مسکن هستند، عنوان کرد: از این تعداد، مشکل مسکن دو هزار و ۲۰۰ خانوار حاد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « علی الهیاری » در آیین واگذاری ۱۴۰ واحد مسکن ایتام و نیازمندان و آغاز احداث ۱۲۰ واحد مسکن ایتام و نیازمندان ضمن تبریک هفته وحدت، اظهار کرد: خیریه خاتم الانبیا ۱۰ سال است که در سراسر استان در زمینه امور ایتام فعالیت 

 

وی با بیان اینکه مسکن به عنوان خدمت ماندگار است و  سال هاست عزمی در امداد ایجاد شدخ که با مشارکت خیرین این مشکل را حل کنیم، افزود: از سال ۹۵ تا کنون قریب به ۴ هزار و ۳۳ واحد مسکن احداث و تحویل خانواده های مددجو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد هرمزگان اضافه کرد: در طول سه سال اخیر نزدیک به شش هزار مورد خدمات مسکن شامل تعمیرات و ... به خانواده های ایتام و نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ارائه شده است.

 

الهیاری با اشاره به اینکه ۱۵ هزار و ۶۰۰ خانوار مددجوی تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان فاقد مسکن هستند، عنوان کرد: از این تعداد، مشکل مسکن دو هزار و ۲۰۰ خانوار حاد است

 

وی با اذعان به اینکه مشکل تامین مسکن نیازمندان و ایتام در شهرهای بزرگ نظیر بندرعباس با مشکلات بیشتری همراه است، گفت: تامین زمین در بندرعباس به راحتی اتفاق نمی افتد اما در روستا با همت بنیاد مسکن و خیرین این کار به سهولت صورت می گیرد.

 

این مقام مسئول با بیان اینکه قریب به ۷۰ میلیارد تومان در این سه سال در زمینه مسکن مددجویی در هرمزگان هزینه شده است، ابراز امیدواری کرد که این دو هزار و ۲۰۰ خانوار تا سال ۱۳۰۰ مسکن دار شوند.

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان وحدت رفسنجان اصفهان اردبیل مساجد مسکن هرمزگان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی

ایسنا/آذربایجان شرقی همزمان با سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی به آذربایجان شرقی و با برگزاری مراسمی در حضور سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و سرپرست شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، ۵۹ قطعه زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی واگذار شد.

در این مراسم که روز جمعه، ۷ اردیبهشت ماه در فرهنگسرای هشت بهشت شهر جدید سهند برگزار شد، به صورت نمادین چند فقره از قراردادهای واگذاری این قطعات مسکونی در شهر جدید سهند اهدا شد.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در حاشیه‌ی آیین واگذاری این زمین‌ها گفت: در این مرحله به ۱۷۷ ایثارگرِ مشمولِ ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی مسکن، زمین واگذار شد و طبق توافقی که با شرکت عمران شهر جدید سهند صورت گرفته، پس از انجام فرایند اداری، در مراحل آتی ۴۲۳ نفر از ایثارگرانِ واجد شرایطِ دیگر نیز صاحب زمین برای ساخت مسکن خواهند شد.

علی اکبر سلمانی افزود: به غیر از این توافق که حاصل یک اقدامِ ابتکاری در سطح استانی بود، مصوبه‌ی پنجمین جلسه‌ی کارگروه مسکن ایثارگران در تاریخ بیست و دوم آبان ۱۴۰۲ با امضای معاون محترم رئیس جمهور و ریاست عالی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرعامل وقت شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید ایران، مقرر داشته که در اجرایی شدن مفاد ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، شرکت عمران شهر جدید سهند زمین مسکونی هفت هزار نفر از ایثارگران واجد شرایطِ آذربایجان شرقی را واگذار کند که بنیاد شهید استان پیگیر تحقق این مصوبه در اسرع وقت است.

وی یادآوری کرد: حدود ۲ هزار و ۵۰۰ ایثارگر ساکن در آذربایجان شرقی در اولویت نخست واگذاری مسکن قرار دارند و بیش از پنج هزارو ۵۰۰ ایثارگر دیگر استان در اولویت‌های بعدی واگذاری مسکن در آذربایجان شرقی هستند.

سلمانی یادآوری کرد: در سنوات گذشته در مجموع نزدیک به ۵۰۰ نفر از ایثارگران مشمول ماده هفت قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، در آذربایجان شرقی صاحب مسکن شده‌اند و امیدواریم با همکاری مناسب ادارات و مجموعه های تابعه‌ی وزارت راه و شهرسازی در استان، تامین مسکن همه‌ی ایثارگران واجد شرایط استان تحقق یابد. 

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، وی افزود: قانون، تکلیف تامین زمین برای مسکن جامعه ایثارگران را بر عهده وزارت راه و شهرسازی قرار داده است و بنیاد شهید تحقق این تکلیف قانونی را با جدیت دنبال می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واگذاری زمین به ۱۷۷ خانوار ایثارگر آذربایجان شرقی
  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • رفع تبعیض بین مدارس دولتی و غیرانتفاعی نیازمند راهکار سازنده است
  • کمک بیش از ۱۰ میلیارد تومانی حامیان به ایتام و فرزندان محسنین
  • توانمندشدن بیش از ۴ هزار خانوار کمیته امداد استان همدان
  • حمایت ۲۲۰ ایرانی خارج از کشور از ایتام مازندرانی
  • بهره گیری از مشارکت حامیان ایتام خارج از کشور
  • هرمزگانی‌ها بیش از ۲۰ میلیارد تومان زکات فطریه پرداخت کردند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • پرداخت ۲۰ میلیارد زکات فطریه از سوی هرمزگانی‌ها