Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@05:58:26 GMT

ضمانت اردن برای برگزاری مطلوب بازی عراق و ایران

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۷۸۸۲۳

ضمانت اردن برای برگزاری مطلوب بازی عراق و ایران

فدراسیون فوتبال اردن برای برگزاری مطلوب بازی تیم‌های ملی عراق و ایران در پایتخت این کشور تضمین داد. ۲۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۲ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه دجله عراق، سیزار صوبر، دبیرکل فدراسیون فوتبال اردن در دیدار با عبدالخالق مسعود، رئیس فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد کشورش تلاش شبانه‌روزی خود برای میزبانی موفقیت‌آمیز عراق از ایران در بازی انتخابی جام جهانی 2020 به کار بسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین تاکید کرد برنامه‌های فدراسیون فوتبال اردن شامل بازی با بحرین نیز خواهد شد و امیدوار است بتواند رضایت همتای عراقی را جلب کند.

عبدالخالق مسعود از  علی بن الحسین، رئیس فدراسیون فوتبال اردن نیز به خاطر پذیرش میزبانی 2 بازی تیم ملی عراق در مرحله انتخابی جام جهانی 2022 قدردانی کرد.

تیم‌های ملی فوتبال عراق و ایران ساعت 17:30 دقیقه پنجشنبه هفته جاری در اردن به مصاف هم می‌روند.

فیفا درخواست عراق برای یک دقیقه سکوت قبل از بازی با ایران را رد کرد

انتهای پیام/

R7858/P/S3,27,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق فدراسیون فوتبال اردن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق فدراسیون فوتبال اردن تیم ملی تیم ملی فوتبال عراق فدراسیون فوتبال اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین روز از رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا در شرایطی به میزبان اردن برگزار شد که طی آن تیم دختران و پسران کشورمان برابر تیم‌های بحرین و کویت به پیروزی رسیدند.

در مسابقات دختران، شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی در دیدارهای انفرادی برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند، تیم دو نفره ایران نیز با ترکیب شایلین ظفریکایی و لاوین حکیمی از سد بحرین گذشتند تا این بازی ۳ بر صفر به سود ایران تمام شود.

در بخش پسران، آراد زینلی و امیرکسری رنجبر در دو دیدار انفرادی رقبای کویتی خود را شکست دادند، نمایندگان کشورمان در دیدار دونفره نیز برابر حریف پیروز از زمین بازی خارج شدند تا این بازی نیز با برد ۳ بر صفر ایران همراه باشد.

گفتنی است امیرکسری رنجبر، رادین تقوی و آراد زینلی با هدایت امیرحسین اسفندیاری و لاوین حکیمی، شایلین ظفریکایی و سوگند عالیشاهی با هدایت هنگامه عزیزی تیم ایران را تشکیل می‌دهند. در بخش پسران تیم‌های ایران، کویت، اردن، و عراق در گروه اول و تیم‌های سوریه، عربستان، بحرین و لبنان در گروه دوم قرار دارند. در بخش دختران نیز تیم‌های ایران، اردن، لبنان، سوریه و بحرین در یک گروه به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت ماه به میزبانی اردن آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6087952

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • برتری تیم‌های زیر ١٢ سال ایران برابر حریفان
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده