Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد کیاشمشکی روز چهارشنبه در بررسی برنامه‌های استعدادیابی کشور در جمع مسئولان فدراسیون و هیات‌های اسکی کشور در همدان اظهار داشت: با مکاتباتی که توسط فدراسیون با «دیوید پارادس» مربی جوان و مطرح اسپانیایی مقیم سوییس انجام شد، در نهایت وی برای حضور در دوره ارتقا دانش‌افزایی و کار با استعدادهای پایه موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: پارادس در رده های سنی نونهال و نوجوان اسکی ملی پوش بوده و از تجربه و توانایی لازم برای آموزش در سطح حرفه ای برخوردار است ضمن اینکه این مربی هم اینک در کشور سوییس دارای کمپ مجهز آموزشی این رشته ورزشی است.

کیاشمشکی اضافه کرد: این مربی خارجی از هفتم تا ۱۵ آذرماه امسال به ایران سفر می‌کند و در یکی از استان های البرز یا تهران میزبان دوره ارتقا سطح دانش مربیان استعدادیابی اسکی کشور هستیم.

وی، مهارت های پایه، انتخاب لوازم اسکی، شناسایی ورزشکار، طراحی تمرین، آشنایی و انتخاب لوازم کمک آموزشی ، نحوه اندازه گیری میزبان پیشرفت ورزشکار بدون تایم گیری، شناخت و انتخاب مسیر برگزاری جشنواره ها را از آیتم های این دوره دانش افزایی عنوان کرد.

رئیس کمیته استعدادیابی فدراسیون اسکی کشور یادآور شد: ۱۵ مربی مطرح خارجی در فهرست بررسی برای تدریس در این دوره دانش افزایی بود اما در نهایت این مربی اسپانیایی را انتخاب کردیم.

سمینار هیات های اسکی استان های کشور به مدت ۲ روز به میزبانی هتل کتیبه همدان در جریان است.

بررسی برنامه های عملیاتی استعدادیابی، ارایه گزارش از سوی اسکی استان ها و ارزیابی آخرین وضعیت پیست اسکی شهرستان ها در این نشست مورد بحث قرار گرفت.

برچسب‌ها استعدادیابی همدان ورزش قهرمانی فدراسیون اسکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استعدادیابی همدان ورزش قهرمانی فدراسیون اسکی استعدادیابی همدان ورزش قهرمانی فدراسیون اسکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی

کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران به مدت ۲ روز سیزدهم و چهاردهم اردیبهشت‌ماه با حضور ۵۲ مربی از سراسر مازندران در مجتمع آموزشی رفاهی نفت محمودآباد برپا شد.

تدریس کلاس دانش افزایی مربیان کشتی مازندران را پروفسور بهمن میرزایی از مدرسان اتحادیه جهانی کشتی بر عهده داشت.

کلاس تئوری، طراحی و برنامه ریزی پیشرفته تمرینی ویژه کشتی در این دوره تدریس، شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • درخشش مربی قزوینی در مسابقه عکس سال
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد
  • الاتحاد در کمین بهترین مربیان اروپا + عکس
  • کلاس دانش افزایی مربیان کشتی در مازندران
  • رقابت ۲ هزار و ۱۵۰ دانش‌آموز برای تکنولوژی‌های آینده
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد
  • مربیان کشتی مازندران در کلاس دانش افزایی
  • تحلیل علی ایمانی (مربی فوتسال) از تاکتیکهای جدید  مربیان مطرح با استفاده از دروازه بان
  • مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی امروز پایان می‌یابد
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند