Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی امکانات ۲۰ درصدی می‌دهند نباید انتظار ۱۰۰ داشته باشند.
استراماچونی: اعتراضم به مشکلات مثبت است نه منفی/ اگر ۲۰ درصد امکانات می‌دهند نباید انتظار ۱۰۰ داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس، آندره‌آ استراماچونی در همایش فوتبال کلینیک اظهار داشت: خوشحال هستم که این مراسم دعوت شدم و معتقدم این کنگره‌ها برای ورزش بسیار مهم است به خصوص در ایران که اشتیاق زیادی برای فوتبال وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما مسئول هستیم این شور و اشتیاق را به فوتبالی‌ها منتقل کنیم به خصوص برای هواداران استقلال که میلیونی هستند.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا بعد از بازی با نفت آبادان با فتحی صحبت کرده است یا خیر گفت: نه. من هنوز فرصت نکردم با فتحی صحبت کنم ولی قطعا به زودی با هم ملاقات می‌کنیم.

استراماچونی در خصوص اینکه قرار است در این هفته مطالبات وی و بازیکنان پرداخت شود گفت: این را شما می‌دانید یا سوال است؟

خبرنگار اشاره کرد این اظهار نظر هیات مدیره است که استراماچونی پاسخ داد: این یک موضوع کلی است چون ما استقلال هستیم و یکی از باشگاه‌های برتر آسیا با طرفداران میلیونی محسوب می‌شویم.باید توقعاتی که از ما می‌رود به اندازه امکانات و ساپورتی که می‌شود باشد. ما نمی‌توانیم انتظار 100 داشته باشیم وقتی ساپورت 20درصدی می شویم. هدف من این است که باشگاه به صورت کلی پیشرفت کند.

وی تصریح کرد: اعتراض من منفی نیست، اعتراض من مثبت است برای بهتر شدن باشگاه. من فکر می‌کنم هر کسی استقلال را دوست دارد اینگونه فکر می‌کند.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه به عنوان بهترین لژیونر ایتالیا انتخاب شده است، گفت: از این موضوع خوشحالم، من از مدرسه مربیان ایتالیا آمدم و خیلی خوشحال هستم. می‌دانم فوتبال در ایران پرطرفدار است، این کشور بازیکنان خوبی دارد ولی تبلیغات خوبی در مورد آنها در دنیا نشده است، امیدوارم که بتوانم بازیکنان را خوب به دنیا معرفی کنم.

وی در خصوص سفرش به شیراز گفت: ایران تاریخ غنی دارد و امپراطور پارسی یکی از بزرگترین امپراطوری‌های جهان بوده است. وقتی در چنین کشوری زندگی می‌کنید مهم این است چگونه از تاریخ آن استفاده کنید.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: استراماچونی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند

به گزارش خبرنگار مهر، علی شاهی ظهر جمعه در جمع نمازگزاران شهرستان خوشاب با تاکید بر حفظ سلامتی توسط مردم و مشارکت خیران‌در حوزه سلامت اظهار کرد: جوانی جمعیت موضوع مهمی است که رهبری در ۱۰ سال گذشته تاکید فراوانی بر آن دارد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان خوشاب اضافه کرد: آمار رشد جمعیت مطابق استانداردها ۲.۵ درصد باید باشد ولی در شهرستان خوشاب حدود ۲ درصد که زنگ خطر برای شهرستانی است که در حوزه کشاورزی جوانانش نقش مهمی در تولیدات کشاورزی دارند.

وی با اشاره به نوشتن برنامه ۵ ساله در حوزه بهداشت خوشاب افزود: تشکیل مجمع خیرین در شهرستان خوشاب گام بلند و مؤثری برای مشارکت خیرین در حوزه سلامت است که متأسفانه صدور مجوز آن کمی طولانی شد.

شاهی با اشاره به مشکلات ساخته نشدن بیمارستان در سلطان‌آباد گفت: کم کاری از طرف مسؤولان شبکه بهداشت و بقیه در شهرستان وجود ندارد و در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از مسؤولان کشوری هستیم.

کد خبر 6089135

دیگر خبرها

  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • رشد بخش مسکن از منفی ۳.۸ در سال ۱۳۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال گذشته
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • مشکلات دهستان دستجرد سفلی در بازه زمانی معقول برطرف خواهد شد
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • تجارت آزاد با اوراسیا در انتظار مصوبه مجلس/ واردات گوشت از آفریقا
  • شاخص بورس پایان هفته را در سطح دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد ماند
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان