Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مسعود تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت:شش بازیکن شما (پرسپولیس) ۵۰ میلیارد آپشن قراردادشان است. تاریخ انتشار: 10:58 - 22 آبان 1398 - کد خبر: ۵۶۷۴۷۴

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، مسعود تابش در حاشیه همایش فوتبال کلینیک درباره اینکه شرایط جسمانی امیر قلعه‌نویی، شرایط این روزهای تیم فوتبال سپاهان و بازی تیم ملی مقابل عراق در مرحله مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر صحبت‌های زیر را انجام داد:

*قلعه‌نویی روز گذشته مریض شد و به همین دلیل نمی‌توانست در همایش حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*قطعاً جدول دچار تغییرات خواهد شد، اما امیدوارم جایگاه سپاهان تغییر نکند.

*تیم‌های خوب دیگری هم وجود دارند که دنبال صدرنشینی هستند.

*تیم ما هم آماده است و امیدوارم مردم در وهله اول بازی جوانمردانه و خوبی را شاهد بین ما و تیم استقلال باشند. 

*کالدرون گفته بازی‌ها مهندسی شده و به ما گفته تیم متمول و ثروتمند اصفهانی، من هم گفتم اگر ما ثروتمند هستیم که شما بیشتر از ما ثروت دارید، چون در یک برنامه زنده گفته شد که شش بازیکن شما (پرسپولیس) ۵۰ میلیارد آپشن قراردادشان است.

*واقعاً تمام بودجه من ۵۰ میلیارد است، البته در باشگاه سپاهان ۸۰ تیم داریم، اما برخی از باشگا‌ه‌ها فقط یک تیم دارند.

*دوست ندارم در مورد باشگاه‌های دیگر صحبت کنم. قلعه‌نویی خودش پاسخ می‌دهد، اما او (کالدرون) هم گفته که بازی‌ها مهندسی شده، مگر نگفته است؟!

*برخی از هواداران معتقد هستند دلیل عقب افتادن بازی تیم استقلال در هفته یازدهم این است که این تیم زمان کمتری برای استراحت برای دیدار با سپاهان داشته باشد، باید بگویم این‌ها توهمی بیش نیست.

*تمام بازیکنان ما قرارداد بلند مدت دارند. 

*قرارداد کی‌روش‌استنلی دو ساله است.

*بازی حساسی است و آرزو می‌کنم تیم ایران مقابل عراق پیروز باشد.

*اینکه این بازی خارج از کشور عراق برگزار می‌شود،‌ به نفع تیم ما است و پیش‌بینی من این است تیم ایران با اختلاف دو گل برنده می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مسعود تابش امیر قلعه نویی لیگ برتر فوتبال کی روش استنلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که بسیاری از هواداران پرسپولیس گمان می‌کردند علیرضا بیرانوند ار بازی جام حذفی سرخ‌ها را همراهی می‌کند اما غیبت این گلر طولانی‌تر شد.

بیرانوند بعد از اینکه بازی با گل‌گهر، ملوان و صنعت نفت را از دست داد این هفته گچ دست خود را باز کرد اما نتوانست شرایط همراهی سرخ‌پوشان مقابل آلومینیوم را به دست بیاورد.

بیرو در روز بازی سرخ‌پوشان ویدیویی از تمرینات اختصاصی خود برای تقویت مچ دستش منتشر کرد. کادر پزشکی پرسپولیس تلاش می‌کنند بیرانوند را به دیدار حساس مقابل سپاهان در لیگ برتر برسانند.

دیگر خبرها

  • سوپر گل پاک‌پرور همه را شوکه کرد
  • اوسمار: دریافت ۴ گل در فوتبال اصلا خوب نیست/ تمرکزم روی لیگ است نه تمدید قرارداد
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!
  • تمرین اختصاصی بیرانوند برای بازی سپاهان
  • خط و نشان بازیکن سرشناس ملاثانی برای سپاهان
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • کادویی که تیم قلعه‌نویی به پرسپولیس و اوسمار داد
  • درویش: هنوز درباره ادامه همکاری با من صحبت نکردند/ بعد از بازی با سپاهان به قرارداد اوسمار می پردازیم+ فیلم