Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی روز چهارشنبه در دیدار با رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب نگاه ویژه‌ای به سیستان و بلوچستان داشته و دارند که این امر بسیار مهم و قابل اهمیت است. 

 نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این استان دارای مشکلات متعددی است که باید برطرف شود ادامه داد: از جمله مشکلات عمده این منطقه فقر اقتصادی و فرهنگی است و مشکل امنیتی تابع این ۲ موضوع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: هر کاری که در سیستان و بلوچستان بخواهد انجام شود باید یک پیوست فرهنگی و اقتصادی داشته باشد.

حجت الاسلام والمسلمین محامی با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در حوزه معیشت و اقتصاد برخلاف وجود استعدادهای بالقوه دچار مشکل است افزود: اگر در سنوات گذشته در این منطقه سرمایه‌گذاری می‌شد در این اوضاع و شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی می‌توانست دریچه‌ای مهم برای کشور باز کند.

امام جمعه زاهدان اظهار داشت: در بخش آموزش و پرورش وضعیت نگران کننده‌ای در سیستان و بلوچستان وجود دارد و این استان پهناور از نظر شاخص‌های آموزشی در پایین‌ترین رده‌های جدولی قرار گرفته است.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان مرز و بازارچه‌های مرزی را فرصتی گرانب‌ها در این استان دانست که متاسفانه آنگونه که باید از آن استفاده نشده است.

وی ادامه داد: در دیدارهای مختلف با مسئولان همواره اعلام کرده‌ایم که نباید فروش سوخت در سیستان و بلوچستان را قاچاق دانست و نیاز است شرایطی فراهم شود که مردم با بهره‌گیری از بازارچه‌های مرزی غیرفعال یا نیمه فعال اقدام به فروش سوخت در چها چوب‌های مشخص کنند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی اظهار داشت: هیچ مجوز شرعی برای تیراندازی به سمت سوخت کش‌ها نداریم.

وی بیان کرد: عنوان کردن مشکلات سیستان و بلوچستان به معنای نادیده گرفتن خدمات ارائه شده نظام در این منطقه نیست، وضعیت فعلی این استان با دهه ۷۰ و قبل از آن کاملا متفاوت و غیر قابل قیاس است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) محمد مخبر امنیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محمد مخبر امنیت سیستان و بلوچستان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره محمد مخبر امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۷۹۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان

به گزارش صدای ایران از خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان،  سجادی با عنوان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • کارگران در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • کارگران و کارفرمایان در خط مقدم و خاکریز اول جهاد اقتصادی هستند
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • مرگ ۲ کودک در رودخانه سیستان وبلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی احداث بزرگراه در محور خاش- سراوان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • پای کار آمدن مردم شرط موفقیت در عرصه‌های مختلف
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان