Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصادآنلاین – مهسا نجاتی؛ امروزه، مبارزات و رقابت‌های سیاسی، به طور فزاینده‌ای به محیط شبکه‌های اجتماعی کشیده شده است.

طبق آخرین بررسی‌های انجام شده در خصوص میزان تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری سال 2020 آمریکا در شبکه‌های اجتماعی و با استناد به یافته‌های وال استریت ژورنال، این سیاستمداران در مجموع، 2.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

90 میلیارد دلار برای تبلیغات دیجیتالی و آنلاین هزینه خواهند کرد.

گفتنی است که در انتخابات سال 2016، مجموع هزینه‌های تبلیغات اینترنتی 1.40 میلیارد دلار، و در سال 2012، 0.16 میلیارد دلار بوده است.

زمانی که صحبت از تبلیغات سیاسی به میان می‌آید، هر کدام از شبکه‌های اجتماعی رویکردهای متفاوتی را در پیش می‌گیرند. برای مثال، در حالی که فیس‌بوک همچنان به تبلیغات سیاسی ادامه خواهد داد، توییتر در تاریخ 30 اکتبر اعلام کرد که از تاریخ 22 نوامبر به بعد، از پذیرش اینگونه تبلیغات خودداری خواهد کرد.

در نمودار ارائه شده، میزان هزینه صرف شده برای تبلیغات سیاسی اینترنتی ریاست‌جمهوری آمریکا، در سه دوره اخیر را مشاهده می‌کنید؛

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی فیس بوک توییتر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ با افزایش اعتراضات دانشجویان و اساتید دانشگا‌های بزرگ و معتبر آمریکا علیه کشتار مردم مظلوم و بی دفاع غزه و برخورد خشونت آمیز پلیس علیه تظاهرات کنندگان، موجی از خشم و انتقاد در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی به راه افتاده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اسکله نظامی آمریکا در غزه ۳۲۰ میلیون دلار هزینه دارد
  • بازارساز ترمز رشد ارز را کشید/خبری از افزایش قیمت دلار نیست
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پیدا و پنهان پول پاشی آمریکا برای مثلث نیابتی
  • دلار در سراشیبی | نزول دلار تا کجا ادامه دارد؟
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • بسته تسلیحاتی 6 میلیارد دلاری آمریکا در مسیر اوکراین