Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-04@09:01:35 GMT

آی پد پروی جدید ۲۰۲۰ عرضه می شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۱۱۱

آی پد پروی جدید ۲۰۲۰ عرضه می شود

ساعت 24-طبق گزارشی جدید آی پد پرو جدید در نیمه نخست ۲۰۲۰ عرضه می شود که مجهز به حسگر ۳ بعدی است.

 کاربران برای خرید آی پد جدید باید منتظر بمانند. البته طبق اطلاعات موجود ویژگی‌های نوینی در این تبلت به کار می رود.

گزارش‌های جدید نشان می دهد اپل تصمیم دارد آیپد جدید خود را در نیمه نخست ۲۰۲۰ عرضه کند.

این دستگاه شامل دو دوربین و همچنین حسگرهای سه بعدی است که به  افراد کمک می کند تا اشیا از اتاق ها و افراد را بازسازی در فضای سه بعدی بازخلق کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اطلاعات موجود حسگرهای سه بعدی در آیفون نیز کمی بعد تر از این نمونه عرضه خواهند شد. همچنین طبق گزارشی جدید اپل تصمیم دارد هدست های ترکیبی واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را در ۲۰۲۲ عرضه کند . عینکهای واقعیت افزوده این شرکت نیز در ۲۰۲۳ عرضه می شوند.

به گفته کارشناسان این هدست ها نمایشگرهای با وضوح بالاتری دارند که تجربه ای  بهتر از واقعیت افزوده را در اختیار افراد قرار می دهند.

منبع: مهر

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ

روگر اشمیت پس از هفت سال دوری می‌تواند به بوندسلیگا بازگردد

طرفداری  | پس از منتفی شدن حضور ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، رالف رانگنیک نیز پیشنهاد بایرن مونیخ تا این باشگاه در یک شرایط بحرانی برای پیدا کردن جایگزین توماس توخل قرار بگیرد.

با این حال خلاف گزینه‌ها و نام‌های بزرگی که مدام پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده‌‍اند، اکنون این باشگاه یک گزینه جدید در لیست خود دارد که کم‌تر کسی انتظارش را داشت.

به گزارش کریستین فالک و توبی آلتشفل از بیلد؛ بایرن مونیخ اکنون می‌خواهد با قدرت کامل برای روگر اشمیت سرمربی 57 ساله بنفیکا اقدام کند. سرمربی سابق بایرلورکوزن و سالزبورگ اتریش تا سال 2026 با این باشگاه پرتغالی قرارداد دارد و یک بند فسخ 30 میلیون یورویی نیز در این قرارداد گنجانده شده است.

با این حال بنفیکا چندان از او راضی نیست و به همین خاطر جذب او برای باواریایی‌ها چندان دشوار نخواهد بود. از سوی دیگر، نام اشمیت در گذشته نیز در جلسات مدیران بایرن مونیخ مطرح شده اما هیچ‌گاه یک گزینه اصلی برای این باشگاه نبود. با این حال اکنون اشمیت در صدر لیست مونیخی‌ها قرار دارد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • خدمات اینترنت مخابرات یزد از طریق سامانه جامع غیرحضوری شد
  • از شایعه تا واقعیت عضویت پدر مهران غفوریان در ساواک
  • ۲۰ فیلم ترسناک که بر اساس داستان واقعی ساخته شدند
  • مدارس کشور به واقعیت افزوده مجهز می‌شوند؟
  • یک گزینه جالب و غیر منتظره؛ روگر اشمیت هدف اصلی و بعدی بایرن مونیخ
  • واشنگتن پست : طرح صلح خاورمیانه بایدن توهم است تا واقعیت/ طرح نتانیاهو برای غزه شامل جنگ بیشتر است/ اعراب طرف گفت و گویی در تل آویو ندارند
  • تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا به چه معناست؟
  • زمان حراج بعدی شمش طلا اعلام شد+ شرایط
  • اظهارات بودار سمیر جعجع علیه مقاومت با حمایت تلویحی از اشغالگران!
  • همه چیز درباره خدمات پرینت سه بعدی فلزی در تهران