Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@15:54:50 GMT

آزادی ۲۰ زندانی غیر عمد در جشن گلریزان اوقاف همدان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۰۹۰۸

آزادی ۲۰ زندانی غیر عمد در جشن گلریزان اوقاف همدان

حجت الاسلام حسینی گفت: در جشن گلریزان، در مجموع کمک‌های نقدی و تعهدات خیرین مبلغ قریب به ۷۰۰ میلیون ریال بود که پیش بینی می‌شود ۲۰ زندانی تا ۱۷ ربیع الاول آزاد شوند.

«حجتالاسلام علی حسینی»، در گفت‌و‌گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: یکی از طرح‌های سازمان اوقاف اوقاف در راستای حمایت از محرومان و گسترش فعالیت‌های اجتماعی مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیر عمد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه  استان همدان اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح،همزمان با هفته وحدت، جشن گلریزان جهت آزادی زندانیان نیازمند در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.

حسینی افزود: این مراسم به همت اداره اوقاف و با حضور جمعی از خیرین، مسئولین، اعضای هیئت امنای آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) و ستاد دیه همدان در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) همدان برگزار شد.

 وی ادامه داد: در این مراسم مجموع کمک‌های نقدی و تعهدات خیرین مبلغ قریب به ۷۰۰ میلیون ریال بود که با تلاش‌های عوامل ستاد دیه به عنوان نهاد مسئول آزادی زندانیان غیرعمد، پیش بینی می‌شود ۲۰ زندانی تا ۱۷ ربیع الاول آزاد شوند.

حسینی عنوان کرد: شماره حساب ۱۴۰۰۵۲۷۹۳۳۷ و شماره کارت ۶۲۸۰۲۳۱۳۸۰۰۱۸۰۰۱ بنام سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای کمپین آزادسازی زندانیان جرائن غیر عمد در دهه وحدت نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نوع دوست سراسر کشور است.

 

 

پایان پیام/580

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد هفته وحدت کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته کتاب و کتابخوانی وحدت اصفهان کانون های مساجد خبرگزاری شبستان شیراز هفته وحدت آزادی زندانیان جرائم غیر عمد حجت الاسلام حسینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۰۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود

معلم آنها آقای رضا صادقلو، وقتی متوجه قصد دانش آموزان می‌شود، به آنها درسی پسندیده می‌دهد.

آقا معلم، دانش آموزان را تشویق می‌کند به جای تهیه هدیه، هزینه آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد را جمع آوری کنند.

با مشارکت همه دانش آموزان و نیز معلمان و کادر مدرسه، این مبلغ تهیه و با حضور مسئولان جهت آزادی یکی از زندانی‌های جرائم غیرعمد تحویل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • استان ۲ میلیون نفری هرمزگان فقط ۱۵۶ زندانی دارد
  • کمک انجمن حمایت از زندانیان اصفهان به خانواده ۱۸۰۰ زندانی
  • درس پسندیده معلم رامیانی به دانش آموزان خود
  • سند‌های «رفسنجان قشم» ساماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • اجاره وثیقه برای زندانی با وکیل پایه یک دادگستری
  • اداره کل امور اجتماعی و مشارکت‌های مردمی سازمان اوقاف چه دستاورد‌هایی دارد؟
  • عفو موردی ۱۴۹ زندانی در کامیاران
  • آزادی زندانی پس از تحمل ۱۵ سال حبس
  • اختصاص اولین حقوق به آزادی زندانیان غیر عمد