Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-26@03:34:07 GMT

واکنش جالب داماد روحانی به ادعای ذوالنور

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۱۶۷

واکنش جالب داماد روحانی به ادعای ذوالنور

رویداد۲۴ رئیس کمیسیون امنیت ملی چندی قبل گفته بود: اگر من زورم برسد یقه رئیس‌جمهور را می‌گیرم تا ایشان را به اینجا بکشانم و دنبال این هستیم. وظیفه من به زیر کشیدن آقای رئیس‌جمهور است.

داماد رئیس جمهور درباره اظهارات ذوالنور نوشت: حتما در جریانید که رئیس‌جمهور منتخب مردم است و رئیس شورای عالی امنیت ملی؟ شما منتخب مردم ایران را تهدید می‌کنید و این خود ضدیت با امنیت ملی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادتان باشدکه شما منتخب صدوشصت و هشت هزار نفرید و رئیس‌جمهور منتخب بیست و سه میلیون نفر. حواستان باشد این شخص حسن روحانی است که شب و روز تمامی فکرش این بوده که عظمت و عزت مردم ایران حفظ شود.

حال بدانید که صحبت‌ها و تهدید رئیس‌جمهور توسط شما، سنخیتی با امنیت ملی ندارد. شما کسانی را به زیر بکشید که دکل‌ها را مثل خودکار دزدیدند و با خود بردند، کسانی را به زیر بکشید که با پول مردم رقصیدند و به ریش مردم خندیدند، کسانی را به زیر بکشید که به بابک زنجانی‌ها، خاوری‌ها و امثال آن‌ها میدان دادند و در مقابل نظام و رهبر معظم انقلاب ایستادند.

این را بدانید حسن روحانی رئیس‌جمهوری است که همواره در تعامل با مقام معظم رهبری بوده و قبل از آغاز دوره ریاست جمهوری نیز تمامی احکامش از جانب شخص رهبری صادر شده‌است. اینکه یک روحانی مبارز که قبل و بعد از انقلاب قلبش برای وطن می‌تپد با ابوالحسن بنی‌صدر مقایسه شود نشان دهنده آن است که برای لباس روحانیتی که خود نیز آن را برتن دارید ارزشی قائل نیستید و نه مفهوم امنیت ملی را درست درک کرده‌اید. امنیت ملی ما حفظ شأن و اعتبار رئیس‌جمهور کشورمان است که ملتی مقتدرانه به او رای داده‌اند.

حال اینکه شما می‌گویید روحانی قصد داشته است مردم را به جان هم بیندازد! رئیس‌جمهوری که با تدبیر خود حوادث دی ماه ۹۶ را با کمترین هزینه‌ای مدیریت و کنترل نمود. بدانید این تهدید‌ها و تهمت‌ها بر علیه امنیت ملی است. اینجا ایران اسلامی عزیز است و قانون اساسی دارد.

اینجا کشوری نیست که شما بتوانید با هوچی‌گری کسی را به زیر بکشید و یادتان باشد راه تغییر از صندوق رای می‌گذرد نه به زیر کشیدن رئیس‌جمهور منتخب مردم. این نوع سخنان با شأن و اخلاق اسلامی تطابق ندارد و مراجع عالیقدر نیز همواره توهین به بزرگان و شخصیت‌های نظام را تقبیح نموده‌اند.

خط قرمز حسن روحانی منافع و مصالح ملی است نه برادر و نزدیکان خود، حتی اگر کسی از نزدیکان ایشان خطایی کرده باشد، تماس سفارشی نمی‌گیرند و بست‌نشینی نمی‌کنند، گویا فراموش کرده‌اید «کابینه» خط قرمز دولت قبل بود؟ و چه زود فراموش می‌کنیم آنانی که تیتر‌هایی همچون «کلاه فریدونی» و «تعطیل» می‌زنند به جایگاه روحانیت اهانت می‌کنند و این همان روش ابوالحسن بنی‌صدر است. بروید و آن‌ها را پایین بکشید، این انقلاب مدیون روحانیون است.

خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 داماد حسن روحانی کامبیز مهدی زاده ذوالنور تخریب حسن روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد

به گزارش همشهری آنلاین جالب است بدانید که آلیسون بکر گلر برزیلی لیورپول رابطه خوبی با سرمربی پرسپولیس دارد و او را در اینستاگرام فالوو کرده است. آلیسون بکر را ویرا کشف کرد و این نکته را خودش در برنامه تلویزیونی گفت که البته نکته درستی هم بود.جالب اینکه دروازه‌بان برزیلی لیورپول از مدت‌ها قبل جزو دنبال کنندگان صفحه اوسمار ویرا محسوب می‌شود و رابطه خود را با مربی قدیمی‌اش حفظ کرده است.

اوسمار ویرا در برنامه فوتبال برتر گفت من آلیسون بکر را از خانه‌اش به زمین فوتبال بردم و استعداد او را کشف کردم. لیورپول با آلبسون بکر یکی از مدعیان جدی قهرمانی در لیگ برتر جزیره است و در این راه با تیم‌های منچستر سیتی و آرسنال رقابت بسیار نزدیکی دارد.

کد خبر 846793 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی حجابی (فیلم)
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • دروغ بایدن: راننده ۱۸ چرخ بودم!
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • (ویدیو) واکنش دستیار رئیس جمهور به رفتار‌های تند در مواجهه با بی‌حجابی
  • ادعای اردوغان: دیگر تجارت گسترده گذشته با اسرائیل را نداریم
  • ستاره نامدار جهان فوتبال در صفحه سرمربی پرسپولیس | ادعای خبرساز تایید شد
  • اسکورت جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • اسکورت عجیب و جالب رئیس جمهور کشورمان در لاهور پاکستان+ فیلم
  • عکسی جالب از تفاوت استقبال از حسن روحانی و ابراهیم رئیسی در فرودگاه پاکستان /تراز دیپلماسی!