Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سوری درباره گل مهمی که در بازی برگشت با ایران به ثمر رساند به عنوان مهم‌ترین گل دوران فوتبالش یاد کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از thenational، سوریه به لطف گل ثانیه‌های پایانی عمر السومه توانست از ایران در آزادی یک امتیاز بگیرد و امیدهایش را برای صعود به جام جهانی ۲۰۱۸ حفظ کند. سوریه البته برابر استرالیا شکست خورد و از رسیدن به دور نهایی انتخابی جام جهانی بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عمر السومه به دلیل شرایط سوریه پنج سال برای تیم ملی کشورش بازی نکرد و بازی برابر ایران دومین بازی او در بازگشت مجدد به تیم ملی کشورش بود. او درباره گلزنی به ایران گفت: قبل از بازی همه مردم سوریه اسم من را صدا می زدند و خیلی دوست داشتم برای آنها کاری کنم. ۱۰ دقیقه آخر بازی در زمین مدام دعا می‌کردم چون در آن بازی فرصت نداشتم و خیلی دوست داشتم کاری کنم که آن توپ به من رسید. خیلی استرس داشتم و با اولین تماسم با توپ توانستم گلزنی کنم که کار سختی بود ولی موفق شدم.

او افزود: در اتوبوس خیلی خوشحال بودیم و به صورت هم‌زمان جشن مردم سوریه را تماشا می‌کردیم. خیلی خوشحال بودم که باعث خوشحالی و سرافرازی مردم کشورم شده بودم. به سوریه رفتم و بعد از هفت سال سرزمینم را دیدم. همه خوشحال بودند. من نزدیک ۲۵۰ گل به ثمر رساندم ولی گلم به ایران در آن دیدار بهترین و مهمترین گلی بود که به ثمر رساندم.

تیم ملی فوتبال سوریه فردا در انتخابی جام جهانی به دیدار چین می‌رود و سپس با فیلیپین بازی خواهد داشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عمر السومه تیم ملی فوتبال سوریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی

به گزارش خبرگزاری مهر، بیش از ۱۵۰ شاعر از ۱۷ کشور عربی و اسلامی در این جشنواره شرکت کرده‌اند که بیش از ۲۴۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر طوفان القوافی ارسال شد که اغلب این آثار در موضوعات تعیین شده و در قالب‌های شعری عمودی، تفعیله و هایکو بود.

مراسم پایانی جشنواره طوفان القوافی در بصره برگزار می‌شود و برگزیدگان جشنواره مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

در میان این شاعران اسامی نام آشنایی همچون بدریه البدری از عمان، مرتضی التمیمی از عراق، اشرف شبانه از مصر، هیلانه عطاالله از سوریه و مطران العیاشی از عربستان سعودی و مرتضی آل کثیر از ایران به چشم می‌خورد.

بیشترین شرکت کنندگان به ترتیب از سوریه با ۳۷ اثر، ایران و عراق با ۲۵ اثر، لبنان با ۱۷ اثر هستند، کشورهای یمن، مصر و تونس دیگر کشورهایی هستند که مشارکت خوبی در این جشنواره داشته‌اند.

هیات داوران شامل اساتید ثامر الوندی از عراق، عمار جماعی از تونس، راتب سکر از سوریه، حسن حمید از فلسطین، عباس حزباوی از ایران، عباس فتونی از لبنان و عقیل اللواتی از عمان به دبیری استاد ثلمر الوندی به صحت سنجی و داوری خواهند پرداخت.

قرار است از ۶ برگزیده جشنواره در دو بخش شعر فصیح و شعبی در تاریخ ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت (مصادف با ۸ و ۹ می) در شهر بصره عراق تقدیر شوند.

نخستین جشنواره بین‌المللی شعر عربی با عنوان طوفان القوافی با همکاری مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری و مرکز فرهنگی اسلامی جنوب عراق برگزار می‌شود.

کد خبر 6088868 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • بیرانوند به بازی با سپاهان نمی‌رسد
  • مسی، مسی است و هر کار بخواهد می‌کند!
  • داور فوتبال ایران: بله از باخت پرسپولیس خوشحال شدم | چرا نمی گذارید ما کری بخوانیم!
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • ربیعی: قسمت بود ببازیم و هوادار تراکتور خوشحال شود
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • خاتمی: بازی با ایران بازی با دم شیر است / عملیات وعده صادق نشان داد که دوران موشک پایان نیافته است
  • خرافات عجیب ایرانیان دوران قاجار؛ از ناخن هدهد تا آش مخصوص شاه برای جلوگیری از وبا
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی