Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-26@05:37:21 GMT

جزئیات شروط ذوب‌آهن برای منصوریان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۶۱۶

جزئیات شروط ذوب‌آهن برای منصوریان

به گزارش مهر، جلسه هیات مدیره باشگاه ذوب آهن روز دوشنبه با حضور علیرضا منصوریان تشکیل شد. خروجی این جلسه که روی سایت باشگاه هم قرار گرفت ادامه کار منصوریان در ذوب آهن به صورت «مشروط» بود و به این مربی «حداکثر» تا پایان نیم فصل فرصت داده شد تا امتیازات مدنظر باشگاه را کسب کند.

احمد جمشیدی سخنگوی باشگاه ذوب آهن امروز گفت که این شروط فقط از سوی باشگاه نبوده و «بیشترین شرط ها را خود منصوریان گذاشته است»!

جزئیات این شروط هم باتوجه به قراردادی که منصوریان با ذوب آهن دارد -علیرغم اینکه هنوز در این فصل دریافتی نداشته است- جالب توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منصوریان در جلسه هیات مدیره تاکید کرده که به تیمش ایمان دارد و می تواند ذوب آهن را از بحران خارج کند. مدیران باشگاه هم ابقای منصوریان را مشروط به کسب ۱۲ امتیاز در پنج مسابقه باقیمانده تا پایان نیم فصل می کنند.

با توافق صورت گرفته، در صورتی که منصوریان نتواند این امتیازات را بگیرد حق دریافت کل قراردادش را ندارد و بدون آنکه هزینه مالی روی دست باشگاه بگذارد، از ذوب آهن کنار می رود.

علاوه بر این درباره کیفیت بعضی از بازیکنان حاضر در تیم هم صحبت هایی در جلسه هیات مدیره به میان می آید و احتمال اینکه چند بازیکن از تیم منصوریان کنار گذاشته شود، زیاد است.

جریمه ۱۰ درصدی بازیکنان و کادر فنی هم به خاطر نتایج کسب شده از دیگر مصوبات جلسه هیات مدیره بود.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) پنجم اردیبهشت ۱۴۰۳ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

گزارش کامل ایسنا از گفت‌وگوهای خبرنگاران با اعضای هیئت وزیران در حاشیه جلسه هیات دولت را نیز می‌توانید در این لینک دنبال کنید.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • از دلنوشته غم‌انگیز آقای پژوهشگر تا قصه یک پل موسیقایی در روسیه!
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • در حاشیه جلسه هیات دولت
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام
  • عضو هیات مدیره خانه صنعت، معدن و تجارت: با تعطیل شدن پنجشنبه ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می دهیم
  • آخرین تحولات مدیریت استقلال پس از واگذاری