Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@23:25:41 GMT

داماش در دربی گیلان مقابل سپیدرود قرار می گیرد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۱۸۹۷

داماش در دربی گیلان مقابل سپیدرود قرار می گیرد

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این دو تیم رشتی عصر روز جمعه هفته جاری ۲۴ آبان ماه در هفته سیزدهم رقابت های لیگ دسته اول کشور به مصاف هم خواهند رفت.

میثم محبوب افزود: این مسابقه، در ورزشگاه سردار جنگل رشت برگزار  و تیم داماش در این دیدار میزبان همشهری خود تیم سپیدرود خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امیدواریم  هر دو تیم داماش و سپیدرود رشت در این دیدار که یکی از بازی های دربی گیلان در لیگ دسته اول بشمار می رود، یک بازی تماشاگرپسند و جذابی را از خود به نمایش بگذارند و این دربی گیلان بدون هیچگونه حاشیه ای برگزار شود.

وی بیان کرد: به طور حتم طرفداران فهیم دو تیم نیز در این بازی فقط تیم خود را تشویق خواهند کرد تا یک روز به یاد ماندنی در ورزش فوتبال گیلان رقم بخورد و همه از تماشای یک دربی بدون حاشیه لذت ببرند.

وی در خصوص وضعیت تیم داماش نیز خاطرنشان کرد: خوشبختانه این تیم طی چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده و امیدواریم که این روند رو به رشد تیم داماش همچنان ادامه یابد و داماشی ها بتوانند با ارایه بازی های زیبا و تماشاگرپسند، نتایج مطلوبی را نیز کسب کنند.

تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور با حضور ۱۸ تیم، داماش با کسب ۱۸ امتیاز در مکان هشتم و تیم سپیدورد رشت با کسب ۱۵ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار دارند.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۱۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد

ایسنا/گیلان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان گفت: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

سعید زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص اجرای پروژه فیبر نوری در استان، اظهار کرد: فرآیند عملیاتی شدن پروژه فیبر نوری منازل، کسب و کارها از ابتدای امسال به صورت جدی آغاز شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گیلان افزود: کلیه ۵۶ شهر استان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار بگیرند و ان‌شاءالله تا پایان سال هم این امر محقق می‌شود.

وی گفت: گام اول پروژه در حوزه شهری است و کلیه صاحبان حرف و مشاغل، کسب و کارها، منازل، شهروندان در حوزه شهری به فیبر نوری متصل می‌شوند، برنمامه دولت این است که تا ۲۰ میلیون ارتباط و ۸۰ درصد خانوارهای کشور را به شبکه فیبر نوری متصل کند.

زاهدی ادامه داد: فرآیند اجرای پروژه در برخی شهرهای گیلان نظیر رشت و کومله به اتمام رسیده، از امروز عملیات اجرا در آستانه اشرفیه آغاز شده است؛ در تلاش هستیم در طول هر ماه پروژه در چند شهر اجرایی شود.

مدیرکل ارتباطات گیلان با بیان اینکه به دنبال این هستیم تا پایان سال هر ۵۶ شهر استان به شبکه فیبر نوری مچهز شوند، تصریح کرد: صرفا در شهر آستانه باید در ابتدا ۱۶ کیلومتر حفاری انجام شود و عملا ۱۹ کیلومتر هم به فیبر نوری نیاز دارد که اعتباری حدود ۱۵ میلیارد تومان را در بر می‌گیرد. میزان اعتبار و مسافت اجرای پروژه در هر شهر به میزان حفاری آن بر می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی از شهرهایی که شهرداران بیشترین همکاری و تعامل را دارند، آغاز می‌شود، اعتبارات این پروژه هم توسط دولت و وزارت ارتباطات تامین می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • حسینی: ۲ چیز در بازی مقابل پرسپولیس باعث خوشحالی ما شد
  • آرسنال تیم اول لندن؛ توپچی‌ها و کسب سه برد با +5 گل در دربی‌های لندن طی فصل جاری لیگ برتر
  • انتقاد تند از چلسی: یک مشت پسربچه!
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • استقلال بازی دوستانه را واگذار کرد
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • گیلان باید تحت پوشش فیبر نوری قرار گیرد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!
  • اوسمار پاسخ می‌دهد: چرا پرسپولیس دربی را نبرد