Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به حکم کمیته انضباطی در خصوص محرومیت تیم داماش از برگزاری یک دیدار خانگی بدون حضور تماشاگر ، بازی این تیم برابر سپیدرود بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

علیرضا وهابی افزود: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در حکمی به شماره دادنامه ۹۸/۸/۱۴-۶۳۰ با بررسی گزارش دیدار فوتبال بین دو تیم گل ریحان البرز (میزبان) و داماش گیلان (میهمان) از سری مسابقات لیگ یک کشور با استناد به ماده ۸۷ مقررات انضباطی، هواداران داماش گیلان را به یک جلسه محرومیت از حضور در دیدار خانگی به دلیل خسارت وارده به صندلی‌های ورزشگاه انقلاب کرج محکوم کرد که البته این رای قابل تجدیدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این دیدار روز سی ام شهریورماه از هفته ششم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول کشور در کرج برگزار شده بود، اما در آستانه دیدار دربی رشت در این لیگ کشور، کمیته انضباطی چنین حکمی را صادر کرده البته مسئولان داماش برای رفع و یا به تعویق افتادن این حکم کمیته انضباطی ، تلاش هایی را انجام داده اند که امیدواریم این تلاش ها به ثمر رسیده و این بازی با حضور تماشاگران برگزار شود.

وهابی اضافه کرد: قبل از اعلام این رای نیز هیات فوتبال گیلان طی جلسه ای که با مدیران دو تیم داماش و سپیدرود برگزار کرده بود، به توافق رسیدند تا طرفداران هر یک از دو تیم نیمی از ورزشگاه را در اختیار داشته باشند ولی به هرحال امیدواریم که دربی رشت در لیگ دسته اول کشور با حضور تماشاگران برگزار شود تا هواداران دو تیم داماش و سپیدرود رشت بتوانند در ورزشگاه حضور یافته و از نزدیک نظاره گر این بازی باشند.

وی همچنین از تلاش هیات فوتبال گیلان برای پخش مستقیم این دیدار خبر داد و گفت: با توجه به محرومیت داماش از برگزاری بازی بدون حضور تماشاگر، در صدد هستیم تا با هماهنگی مسئولان صدا و سیمای گیلان، این بازی به طور مستقیم از شبکه باران پخش شود.

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت عصر روز جمعه ۲۴ آبان ماه در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم می روند.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد

دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک با حضور رئیس و مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ فوتبال برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، مهدی محمد نبی، نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت در مسابقات هفته‌های پایانی لیگ برتر و دسته یک فوتبال گفت: این جلسه با حضور رئیس، نواب رئیس ، دبیرکل، ارکان قضایی، روسای دپارتمان‌های  روابط عمومی، داوران و فناوری اطلاعات به همراه رئیس، دبیر و مسئولان مسابقات سازمان لیگ فوتبال برگزار و موارد مختلفی درباره رقابت‌های لیگ فوتبال در هفته‌های پایانی به بحث و بررسی گذاشته شد.

مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها

وی افزود: مقرر شد نمایندگان ارکان قضایی در جلسه هماهنگی قبل از هر مسابقه در هفته‌های پایانی حضور یافته و موضوعات مرتبط را مطرح و تایید کنند. همچنین قرار شد حضور تماشاگران متعاقب با آیین‌نامه بلیت فروشی مسابقات برگزار شود و هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • برگزاری بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس بدون حضور بانوان+عکس
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
  • اطلاعیه استقلال: بازی ما بدون تماشاگر است!