Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر انور اسماعیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سامانه رسیدگی به اسناد بستری الکترونیک از اول شهریور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی به صورت آزمایشی و از اول آبان به صورت رسمی در استان راه‌اندازی شده است.

وی‌ با بیان اینکه در این مدت چهار هزار و ۸۰۰ مورد اسناد بستری به صورت الکترونیک بین بیمارستان‌های استان و بیمه سلامت مبادله و بررسی شده است، افزود: ایجاد سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد بستری مزایای بسیار از جمله صرفه جویی در زمان، نیروی انسانی، کاغذ و تجهیزات به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل بیمه سلامت کردستان اضافه کرد: به دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرده‌ایم تا اول آذر باید تمام بیمارستان‌های سطح استان الکترونیکی شود ضمن اینکه پس از تاریخ اعلام شده اسناد بستری کاغذی از هیچ بیمارستانی پذیرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه سامانه رسیدگی الکترونیک به اسناد خسارت متفرقه نیز در استان راه‌اندازی شده است، یادآور شد: تاکنون حدود ۲۳۰ سند از طریق این سامانه رسیدگی شده است.
در استان کردستان یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند که بیشترین تعداد شامل بیش از ۶۰۰ هزار نفر در روستاها ساکن هستند.

برچسب‌ها کردستان بیمه سلامت علوم پزشکی تبایدل الکترونیکی اسناد پزشکی بهداشت و درمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان بیمه سلامت علوم پزشکی بهداشت و درمان کردستان بیمه سلامت علوم پزشکی بهداشت و درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی

رئیس گروه تحول دیجیتال سازمان تأمین اجتماعی می‌گوید تقریباً همه اطلاعات نسخه‌پیچی دارو برای پرداخت غیرحضوری تا کمتر از یک ماه آینده به بیمه‌های تکمیلی می‌رسد.

به گزارش صداوسیما، قائم مقام بیمه مرکزی در این باره گفته در حال حاضر فقط حدود ۳۰ درصد اطلاعات از بیمه‌های پایه به شرکت‌ها رسیده؛ موضوعی که باعث سردرگمی مردم برای دریافت هزینه بیمه تکمیلی دارو شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) علت تأخیر در پرداخت الکترونیکی بیمه‌های تکمیلی
  • تمدید خودکار بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید اعتبار سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • تمدید سیستمی بیمه روستاییان و پنج دهک درآمدی
  • پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و پنج دهک درآمدی به صورت سیستمی تمدید می‌شود
  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نخواهد شد
  • نشان‌دار شدن ۱۳۹۱ زوج نابارور در سامانه بیمه سلامت کهگیلویه و بویراحمد
  • شناسایی و رفع 132 تعدی به حریم راههای گلستان انجام شد
  • بررسی نقش روتین پوستی در سلامت پوست