Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@19:18:26 GMT

کالدرون خواستار فسخ قرارداد شد؟

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۷۸۲۷۷۲

کالدرون خواستار فسخ قرارداد شد؟

باشگاه پرسپولیس شایعه اقدام کالدرون برای فسخ قرارداد با این باشگاه را رد کرد.

به گزارش مشرق، امروز شایعه ارسال دو نامه از سوی گابریل کالدرون به باشگاه پرسپولیس برای پیگیری مطالباتش منتشر شد و این ذهنیت به وجود آمد که سرمربی آرژانتینی سرخ‌پوشان قصد فسخ قراردادش را با این باشگاه دارد اما مسؤولان باشگاه این مسأله را قویاً تکذیب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید حمله مدیرعامل سپاهان به کالدرون

حسین قدوسی مدیرروابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: ارسال نامه از سوی آقای کالدرون به باشگاه را قویاً تکذیب می‌کنم چرا که او هیچ نامه‌ای نداده و فقط در دو جلسه اخیری که با آقای انصاری‌فرد داشت در خصوص مسائل مالی صحبت کرد.

وی ادامه داد:کالدرون بیشتر پیگیر مطالبات بازیکنان بود اما آقای انصاری‌فرد در جلسه روز گذشته به او اطمینان داد که به زودی مطالبات اعضای تیم پرداخت خواهد شد. به همین خاطر ارسال نامه از سوی او به باشگاه پرسپولیس و شایعه فسخ قرارداد کاملاً رد می‌شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز تحولات عراق روح الله زم تحولات لبنان پرسپولیس فسخ قرارداد ورزشی گابریل کالدرون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۷۸۲۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرارداد ۱۱ بازیکن پرسپولیس با پایان فصل به اتمام می‌رسد و این باشگاه طبق روال و قاعده برای اینکه بازیکنانش را از دست ندهد تکلیف تمدیدی‌های خود را مشخص کند. از ترابی، امیری، گولسیانی، صادقی، رفیعی، ریگی، اسماعیلی، هنانوف، فرجی و علی نعمتی به عنوان بازیکنانی یاد می‌شود. 

پیگیری خبرنگار آنا از باشگاه پرسپولیس نشان می‌دهد سعید صادقی جزو بازیکنانی که قراردادشان تمام می‌شود نیست چون وی در ابتدای همین فصل قرارداد 2 ساله ای را با این باشگاه امضا کرده است اما باشگاه به طور جدی‌تر مذاکرات با مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی و دانیال اسماعیلی فر را آغاز کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید نفراتی را هم که به طور اتوماتیک قراردادهایشان تمدید می‌شود یا قرارداد دارند تا پایان اردیبهشت به سازمان لیگ معرفی کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رویای بزرگ زنوزی؛ ۳ ستاره پرسپولیس در لیست تراکتور!
  • فرجی حرف دل مدیران پرسپولیس را زد!
  • نقل و انتقالات پرسپولیس، همه گمانه‌ها و شایعات رد شد!
  • ارسال لایحه پرسپولیس در پرونده یورگن لوکادیا برای CAS
  • چهره‌های هالیوودی خواستار تغییر جهان با هنر شدند
  • ارسال نامه پیشنهادی شورای عالی تشکل‌های ورزشی به رئیس جمهور+عکس
  • تمدید مهلت تکمیل و ارسال اظهار نامه مالیاتی ارزش افزوده
  • سرمربی فصل بعد پرسپولیس کیست؟
  • اعلام آخرین وضعیت مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنان/ صادقی قرارداد دارد
  • پرسپولیس تمدید با اوسمار را جدی گرفته است